بیمه مرکزی در ریل گذاری فناورانه به دنبال سوداوری نیست

نهمین سه‌شنبه فناورانه بیمه مرکزی با طعم نسخه‌چی از بیمه سرمد برگزار شد

رئیس کل بیمه مرکزی: مجموعه نظارتی صنعت بیمه به دنبال ریل گذاری برای ورود فنآوران است و در این مسیر تنها به عنوان شتاب دهنده و حامی عمل می کند و به دنبال سودآوری نیست.

به گزارش ریسک نیوز در نهمین سه‌شنبه فناورانه بیمه مرکزی، از سامانه هوشمند درمان بیمه سرمد(نسخه چی)، با حضور رییس کل بیمه مرکزی و معاونان نهادناظر رونمایی‌شد.

در این مراسم بهشتی نژاد وعده داد در آینده نزدیک، شاهد ارائه دستاوردهای نوآورانه دیگری از بیمه سرمد خواهیم بود.

مجید بهزادپور که در سلسله نشست های سه شنبه های فناوری سخن می گفت گفت: بیمه های درمان از پرمخاطب ترین رشته های بیمه ای به شمار می روند و به رغم زیانده بودن، از ظرفیت بالایی برای همگانی سازی محصولات و خدمات صنعت بیمه برخوردارند.
رئیس کل بیمه مرکزی، برپایی نشست های فناورانه در تمامی ارکان صنعت بیمه را کارآمد، تعیین کننده و راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: با عزم همگانی صنعت بیمه و همراهی رسانه های گروهی با این پویش، می توان به آینده هوشمندسازی و نهادسازی فناورانه امیدوار بود.
بهزادپور در ادامه بر تسریع فرایند صدور تا پرداخت خسارت رشته درمان، تاکید کرد و گفت: سندیکای بیمه گران و سایر ارکان صنعت بیمه باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهند تا اهداف و دستاوردهای واحدی در این خصوص محقق شود.
وی با اشاره به این نکته که نهاد ناظر به دنبال ایجاد فضای نوآورانه در صنعت بیمه است بر اراده بیمه مرکزی در بحث کاهش تصدی گری تاکید کرد و گفت: مجموعه نظارتی صنعت بیمه به دنبال ریل گذاری برای ورود فنآوران است و در این مسیر تنها به عنوان شتاب دهنده و حامی عمل می کند و به دنبال سودآوری نیست.
رئیس شورای عالی بیمه خاطرنشان کرد: تجربه نشان می دهد هر گاه که ماموریت های این چنینی به بخش خصوصی و سرمایه انسانی جوان، دلسوز و کارآمد سپرده شده نتیجه کار رضایت بخش بوده است.
مهندس مجید بهزادپور، بهره گیری از شیوه های نوین را برای اداره صنعت بیمه، ضروری توصیف کرد و افزود: برای نظارت دقیق بر عملکرد صنعت گسترده بیمه، به ابزارهای فناور محور و نوآورانه نیاز است و سه شنبه های نوآوری این بستر را برای بخش های مدیریتی و نظارتی فراهم می کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با قدردانی از تلاش شرکت بیمه سرمد و شرکت دمیس به دلیل نگاه ویژه به تسهیل گری در ارائه خدمات بیمه ای، گفت: موضوع یکپارچه سازی نسخه های الکترونیکی در مراحل نهایی است و صنعت بیمه در این خصوص سهم خود را ادا کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  6