شرکتهای تابعه بیمه ایران زیر ذره بین دیوان محاسبات/ نماینده دیوان محاسبات در هلدینگ سبا

شنیده ها خبر می دهند؛

برخی شنیده های خبری اذعان می دارند، قرار است نماینده دیوان محاسبات جهت بررسی عملکرد شرکتهای زیر مجموعه بیمه ایران از جمله هلدینگ سبا وارد عمل شود.

به گزارش ریسک نیوز بنابر اذعان منابع خبری و شنیده های موجود در بازار بیمه ظاهرا دیوان محاسبات شرکتهای تابعه بیمه ایران را زیر ذره بین قرار داده و نماینده دیوان جهت بررسی عملکرد شرکتهای مزبور قرار است، وارد عمل شود.

لازم بذکر است، روز گذشته هلدینگ بیمه سبا در همایشی با عنوان بررسی عملکرد ۱۱۰ روزه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا عملکردش را به نمایش گذاشت.

به نظر می رسد، دیوان محاسبات نیز در نظر دارد، عملکرد این هلدینگ را مورد بررسی و واکاوی قرار دهد.

در این مراسم که در باشگاه بیمه ایران واقع در خیابان ایران زمین برگزار شد، مدیران بیمه ایران و شرکتهای زیر مجموعه حضور داشتند.

همچنین در این مراسم غلامحسین تقی نتاج ملکشاه عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی هم حضور داشت که در سخنانی ضمن انتقاد به صنعت بیمه و بانک بخصوص بانک و بیمه های خصوصی متذکر شد:بانک ها و بیمه به بنگاههای زامبی تبدیل شدند.

این گفته های نتاج از سوی مدیران صنعت بانک و بیمه با برخی واکنش ها مواجه شد، به طوریکه برخی معتقدند،  آیا نتاج زمانیکه مدیرعامل بانکهای انصار، مهر اقتصاد و قوامین بوده نیز بر زامبی بودن بنگاههای بانکی و بیمه ای اعتقاد داشته است؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  +    =  42