گروه آلیانز، تغییرات جهانی را به کسب و کاری اقتصادی بدل می کند

گروه آلیانز که یک بخش بیمه تجاری جهانی است در بیانیه ‌ای اعلام کرد: رویکرد جدید «جهانی ‌سازی فزاینده ریسک ‌ها، بسته شدن شکاف ‌های ساختاری داخلی در دسترسی به بازار، و گسترش عرضه و تحویل محصول آلیانز در سطح محلی برای پاسخگویی به نیاز بازار را پیش ‌بینی خواهد کرد».

به گزارش ریسک نیوز، گروه آلیانز (Allianz Group) ایجاد Allianz Commercial را اعلام کرده است. Allianz Commercial یک بخش بیمه تجاری جهانی است که شامل کسب و کار AGCS این گروه می شود که به مشتریان شرکت های بزرگ و کسب و کارهای متعلق به خود که به حساب های کشوری و متوسط ​​خدمت رسانی می کنند، سرویس ارائه می دهد.

گروه آلیانز که یک بخش بیمه تجاری جهانی است در بیانیه ‌ای اعلام کرد: رویکرد جدید «جهانی ‌سازی فزاینده ریسک ‌ها، بسته شدن شکاف ‌های ساختاری داخلی در دسترسی به بازار، و گسترش عرضه و تحویل محصول آلیانز در سطح محلی برای پاسخگویی به نیاز بازار را پیش ‌بینی خواهد کرد».

این بیمه ‌گر اظهار داشت که مشتریان و شرکا باید انتظار یک «رویکرد پذیره ‌نویسی منسجم تر» را با هماهنگی در مقیاس جهانی داشته باشند.

کریس تاونسند، عضو هیئت مدیره آلیانز SE گفت: « Allianz Commercialبه ما امکان می ‌دهد تا ارزش کامل مقیاس و مجموعه کاملی از قابلیت‌ های آلیانز را به نفع مشتریان، کارگزاران و سهامداران خود ارائه دهیم.»

Allianz Commercial یک شعبه در هر کشور یا منطقه برای نمایندگی کسب و کار تجاری خود خواهد داشت، اقدامی که گفته می شود با هدف ساده سازی تجربه مشتریان و شرکای توزیع است.

طبق بیانیه مطبوعاتی، انتظار می ‌رود تیم ‌های تجاری، پذیره ‌نویسی و تحویل مشتری آن تحت این مدل «با هم کار کنند». آلیانز بیان کرد که انتظار می رود اشخاص حقوقی که کسب و کار بیمه ای انجام می دهند، رهبریشان بدون تغییر باقی بماند.

بازسازی تیم رهبری و مدیریت آن

ACGS دو عضو جدید را به هیئت مدیره خود اضافه کرده است و در عین حال مسئولیت های اعضای فعلی را نیز به روز می کند. یواخیم مولر اکنون به عنوان بخشی از نقش خود به عنوان مدیر عامل AGCS SE، کسب و کار تجاری آلیانز را رهبری می کند و به تاونسند گزارش می دهد.

ژان پل جونز نقش مدیر عملیاتی AGCS را بر عهده خواهد گرفت و در انتظار تایید مقررات است و جایگزین بتینگ دیچه خواهد شد که پیش از این به عنوان مدیر ارشد بخش مردم و فرهنگ به Allianz SE انتقال یافته است. علاوه بر این، از 1 فوریه، درک ووگلر به عنوان مدیر تحول میانی کار می کند.

جونز بر عملیات تجاری جهانی، فناوری اطلاعات، حفاظت و انعطاف پذیری، تحول خدمات شرکتی، مدیریت فرآیند جهانی، دفتر داده های جهانی و پروژه های بزرگ تحول فناوری اطلاعات نظارت خواهد کرد.

ووگلر بر دفتر برنامه نظارت دارد، که علاوه بر این برای حمایت از مدل جدید مشترک بین AGCS و کسب و کار شرکتی میانی شرکت های ملی Allianz OE ایجاد شده است.

سایر انتقالات قابل توجه

علاوه بر این دو انتصاب، تغییرات مختلفی در مسئولیت برای اعضای فعلی هیئت مدیره AGCS SE اعمال شده است:

  • رناته استراسر، متخصص ارشد پذیره نویسی، به سمت هیئت مدیره تازه تاسیس AGCS SE به عنوان مدیر فنی ارشد، نظارت خواهد کرد و بر تمامی عملکردهای جهانی که بر برتری فنی در پذیره نویسی، قیمت گذاری، مدیریت پرتفوی، مشاوره ریسک و بیمه اتکایی و همچنین راه حل های ESG/تغییرات اقلیمی تمرکز دارد، منتقل می‌شود.
  • شانیل ویلیامز اکنون مسئولیت بیشتری را برای هر 9 خط تجارت جهانی AGCS، اعم از شرکتی و تخصصی، به عنوان مدیر ارشد پذیره نویسی بر عهده خواهد گرفت.
  • کلر ماری کاسته لپورته ریاست انطباق، منابع انسانی و دفتر برنامه تحول “NEW AGCS” را بر عهده خواهد داشت. او همچنین معاون جدید مدیرعامل در هیئت مدیره AGCS SE است و جایگزین مولر می شود.
  • مولر در کنار نقش خود به عنوان مدیرعامل AGCS SE، مسئولیت تجارت در بریتانیا، فرانسه و استرالیا را نیز بر عهده خواهد گرفت. هر کشور دارای پرتفوی های بزرگ Allianz MidCorp است و بخش های کلیدی مشارکت تجاری یکپارچه AGCS/OE می باشد.
  • سایر کشورها یا مناطق به هنینگ هاگن، مدیر ارشد مناطق و بازار 1، یا تریسی رایان، که به تازگی به عنوان رئیس مناطق و مدیر بازار 2 منصوب شده است، گزارش خواهند داد.

مولر گفت: «من از دیرک و جان پل در AGCS به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره AGCS SE، علاوه بر تریسی رایان که چند روز پیش انتصابش را اعلام کردیم، استقبال می کنم. با این اعضای جدید و تخصیص مسئولیت های جدید برای برخی از اعضای فعلی هیئت مدیره، ما به عنوان یک تیم رهبری آماده هستیم تا فصل بعدی در تاریخ شرکت AGCS را تحقق بخشیم: تحقق مدل جدید مشارکتی Allianz Commercial.»

منبع:

https://www.insurancebusinessmag.com/us/news/breaking-news/allianz-group-makes-global-changes-to-commercial-business-439189.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  6  =  16