گالاگر تنها کارگزاری در فهرست اخلاقی ترین شرکت های جهان در سال 2023

Ethisphere فهرست اخلاقی ترین شرکت های جهان در سال 2023 را منتشر کرده است و گالاگر تنها شرکتی است که در دسته کارگزاران بیمه قرار دارد.

به گزارش ریسک نیوز، در مجموع 135 سازمان در 46 صنعت و 19 کشور به فهرست برگزیدگان امسال راه یافتند. این سیزدهمین بار است که گالاگر در چنین جایگاهی شناخته می شود.

به غیر از «کارگزاران بیمه»، سه دسته دیگر مرتبط با بیمه وجود دارد: بیمه حوادث و عمر، بیمه درمانی و بیمه اتکایی.

از بخش حادثه و زندگی Aflac Incorporated و Allianz Life Insurance Company از آمریکای شمالی در این لیست قرار داشتند.

در قسمت بیمه درمانی، شرکت های Blue Shield of California، Cambia Health Solutions، CareFirst BlueCross BlueShield، و Health Care Service Corporation در لیست اخلاقی ترین شرکت ها قرار گرفتند و در نهایت در بیمه اتکایی CUNA Mutual Group، Pacific Life و Unum Group نماینده شدند.

پت گالاگر، مالک و مدیر اجرایی گالاگر در جلسه سرمایه گذاری کارگزاری با تیم مدیریت اجرایی در 16 مارس گفت: «به رسمیت شناختن به عنوان اخلاقی ترین شرکت مستقیماً نشان دهنده تعهد ما به انجام آنچه که از نظر مشتریان، جوامع و مردم ما درست است را نشان می دهد. مایلم از بیش از 43000 همکار خود در تمام کارهایی که برای تبدیل گالاگر به چنین سازمانی خاص و یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان به انجام وظیفه مشغولند تشکر کنم.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/us/news/breaking-news/gallagher-the-only-brokerage-on-2023-worlds-most-ethical-companies-list-439818.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  12  =  13