شراکت دو غول فناوری در جهت گسترش راهکارهای دیجیتالی بیمه

شرکت Applied Underwriters که مقر آن در نبراسکا است و شرکت فناوری Concirrus مستقر در لندن، تفاهمنامه ای در جهت یک اتحاد استراتژیک بلند مدت گسترش راهکارهای دیجیتالی در حوزه بیمه تخصصی را امضا کرده اند.

به گزارش ریسک نیوز، اندرو یومن، مدیر اجرایی Concirrus در بیانیه ‌ای گفت: «این مشارکت به طور قابل توجهی کسب و کار ما را تقویت می ‌کند و قدرت و ثبات اساسی را برای مشتریان ما فراهم می ‌کند. ما پلتفرم عملیاتی خود را تثبیت کرده ‌ایم و برنامه‌ های رشد ما در گسترش راهکارهای دیجیتالی در حوزه بیمه تخصصی، در تجزیه و تحلیل داده ‌های بیمه، مدل‌ سازی پیشرفته و استفاده از فناوری ‌های جدید ادامه خواهد یافت.

«راهکارهای بسته ‌بندی ‌شده و عرضه‌ شده همچنان از نیازهای کوتاه مدت بیمه ‌گران و بیمه ‌گران اتکایی است و ساخت مدل‌ های مقیاس ‌پذیر و معماری سیستم ‌های اختصاصی هزینه زیادی ندارد. در این مشارکت، Concirus راهکارهای سفارشی فوق ‌العاده‌ ای را بر روی یک پلتفرم مشترک ارائه می ‌کند که ارزش سرمایه ‌گذاری و بازده فناوری را بهینه می‌ کند.»

اعلام شد که این مشارکت بر توسعه و ارائه خطوط تولید چندگانه «راهکارهای مبتنی بر فناوری پیشرفته» برای بیمه ‌گران، بیمه ‌گران اتکایی و سایر نهادهای مبتنی بر ریسک در سراسر جهان متمرکز خواهد شد و Concirrus و Applied از نوآوری ‌های فنی مربوطه خود استفاده می ‌کنند.

دکتر جاستین اسمیت، معاون ارشد Applied، مدیر بخش پذیره نویسی و رئیس تحقیق و توسعه گفت: «در دراز مدت، هر یک از شرکت های ما از طریق افزایش تحقیق و توسعه از جمله آماردانان بسیار موفق Applied، ریاضیدانان، دانشمندان داده و اکچوئرها سود خواهند برد. تیم Concirus در بریتانیا و هند متمرکز است و مکملی طبیعی برای تیم های Applied در ایالات متحده و فیلیپین است.

Applied سیستم های خود را برای بیمه و بسیاری از عملیات های دیگر خود ساخته است و منابع قابل توجهی را به تحقیق و توسعه اختصاص داده است. نتیجه، مزیت رقابتی واضح فرآیندهای پذیره نویسی و دعاوی ما بوده است. ما مشتاقانه منتظریم تا این همکاری از قدرت ها و ظرفیت های تکنولوژیک در سطح بین المللی برای مشتریان هر دو سازمان به کار گرفته شود.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/us/news/technology/applied-underwriters-partners-with-concirrus-440120.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

76  −  66  =