مهمترین چالش‌ های پیش روی بیمه‌ گران آمریکایی چیست؟

گزارش جدیدی از مؤسسه اطلاعات بیمه (Triple-I) منتشر شده است که رشد و تورم زیربنایی آهسته را به عنوان چالش ‌های اصلی پیش روی شرکت ‌های بیمه خودرو، مسکن و تجاری ایالات متحده شناسایی کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، با توجه به چشم انداز اقتصادی سه ماهه اول 2023 Triple-I، بخش دارایی و تلفات (P&C) شاهد بازگشت ناموفق رشد اقتصادی دوره ای آن در نیمه دوم سال 2022 بود، چرا که کاهش نرخ بهره بر مسکن، مخارج شرکت ها و هزینه های وسایل نقلیه تأثیر گذاشت.

علاوه بر این، هزینه های جایگزینی P&C، مانند قطعات خودرو و مصالح ساختمانی، در دو سه ماهه گذشته کاهش یافته است، اما همچنان از سال 2019 تا 40 درصد افزایش یافته است.

دکتر میشل لئونارد، اقتصاددان و دانشمند ارشد Triple-I، CBE، گفت که رشد بلند مدت احتمالاً زیر 2 درصد باقی خواهد ماند در حالی که تورم بلند مدت بالای 2/5 درصد باقی خواهد ماند.

لئونارد گفت: «به دلیل ادامه سیاست جنگ طلبانه فدرال رزرو و افزایش بازده اوراق قرضه، بهبود تا پایان سال 2023 بعید است.» با این حال، با کاهش اختلالات زنجیره تامین ناشی از همه گیری و رسیدن قیمت کالاها و انرژی به یک تعادل مخاطره آمیز در زمان جنگ، احتمالاً شاخص قیمت مصرف کننده کاهش می یابد.

از نظر رشد تولید ناخالص داخلی، Triple-I نسبت به فدرال رزرو کمی خوشبین تر بود و پیش بینی کرد که تولید ناخالص داخلی این کشور بین سال 2023 کمی بالاتر از انتظارات فدرال رزرو رشد خواهد کرد.

بر اساس گزارش Triple-I، انتظار می‌ رود که مبانی اقتصاد کلان برای بیمه‌ گران P&C در باقی سال نیز متفاوت باشد.

دیل پورفیلیو، مدیر ارشد بیمه Triple-I، گفت: «پیش ‌بینی می ‌شود که به دلیل شرایط سخت بازار، بدون توجه به کندی رشد این حوزه، حق بیمه خالص بیمه ‌گر اموال و تلفات به رشد خود ادامه دهد.» با این حال، انتظار می ‌رود زیان ‌های پذیره ‌نویسی به دلیل نتایج چالش ‌برانگیز در خطوط شخصی ادامه یابد.»

پیش ‌بینی ‌های Triple-I برای شرکت ‌های بیمه P&C پس از گزارشی از سوی Verisk و انجمن بیمه تلفات اموال آمریکا (APCIA) نشان داد که این بخش زیان خالص پذیره ‌نویسی 26/9 میلیارد دلاری را تجربه کرده است که بزرگترین ضرر از سال 2011 است.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/us/news/breaking-news/what-are-the-most-pressing-challenges-facing-us-insurers-today-441399.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  43  =  50