بیمه گر ژاپنی برای مقابله با زورگویی بیمه نامه ارائه می دهد

اگر فرزند شما در مدرسه یا به صورت آنلاین مورد آزار و اذیت قرار گیرد چه؟ این چیزی است که همه والدین از آن می ترسند و ضررهای مالی احتمالاً اولین نگرانی آنها نیست. بیمه نامه جدیدی که در اواخر امسال در ژاپن در دسترس قرار می گیرد حداقل این نگرانی ها را کاهش می دهد.

به گزارش ریسک نیوز، بیمه آتش سوزی Tokio Marine & Nichido از ماه اکتبر شروع به فروش بیمه نامه ای می کند که در صورت مورد آزار و اذیت کودک در مدرسه یا به صورت آنلاین، حداکثر 200000 ین برای هر مورد را پوشش می دهد، هزینه های مشاوره و هزینه های مربوط به انتقال مدارس، مانند خرید لباس فرم جدید و مواد یادگیری را پوشش می دهد.

این بیمه نامه مدارس و انجمن های اولیا و مربیان را هدف قرار می دهد که قبلاً با توکیو مارین قراردادهای بیمه مرتبط با آموزش دارند. والدینی که مایل به ثبت نام هستند، ماهانه 120 ین اضافی پرداخت می کنند که شامل بیمه نامه دیگری نیز می شود که هزینه های قانونی را پوشش می دهد.

برای واجد شرایط بودن برای دریافت غرامت، والدین باید گزارش خسارت را که با پلیس ثبت شده و همچنین نتایج مشاوره را با مدرسه ارائه کنند.

در سال مالی 2021 تا مارس 2022، 615351 مورد قلدری در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در سراسر کشور گزارش شد که 19 درصد نسبت به سال قبل و بیش از هشت برابر رقم سال مالی 2011 افزایش یافته است.

بیشتر موارد، در مجموع 500,562 در مدارس ابتدایی بوده که این رقم از سال مالی 2016 دو برابر شده است.

بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی از این خبر استقبال کردند، اما برخی ابراز نگرانی کردند که در صورت نیاز به ارائه گزارش به پلیس، موانع برای دریافت غرامت برای والدین زیاد است.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.japantimes.co.jp/news/2023/04/05/national/tokio-marine-bullying-insurance/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×    =  7