ترند TikTok باعث سرقت خودروهای کیا و هیوندای می شود

دو غول صنعت خودرو دیگر تحت پوشش برخی از شرکت های بیمه نیستند

صاحبان خودروسازی هیوندای و کیا ممکن است برای تمدید بیمه نامه های خود هزینه بیشتری بپردازند برای اینکه ترند TikTok به مردم آموزش می دهد که چگونه این خودروها را سرقت کنند.

به گزارش ریسک نیوز، این ترند نه تنها میزان سرقت این خودروها را افزایش داده است، بلکه توجه شرکت های بیمه خودرو را نیز به خود جلب کرده است، چرا که برخی از آن ها دیگر پوششی برای این خودروها ارائه نمی دهند.

«اگر از قبل وسیله نقلیه دارید، شرکت بیمه شما را رها نکرده است. اما اگر قرار بود یکی از مشتریان جدید آن ها باشید و یکی از آن وسایل نقلیه را داشته باشید، به دلیل سهولت سرقت دیگر آن را پوشش نمی ‌دهند.»

این اقدام نادر توسط آژانس ‌هایی مانند State Farm و سایر شرکت ‌ها به عنوان اولین اقدام جانسون است.

«من طی یک دهه در صنعت بیمه فعال بوده ام». جانسون گفت، هیچ زمانی را به یاد نمی ‌آورم که شرکت ‌ها از بیمه کردن چیزی که ما آن را «وسیله نقلیه مصرف ‌کننده متوسط» می ‌نامیم خودداری کرده باشند.

خبر بد فراتر از تلاش برای دریافت بیمه جدید است. مالکان کیا و هیوندای برای تمدید بیمه نامه های خود هزینه بیشتری می پردازند و نرخ های بیمه در سراسر کشور نیز به دلیل افزایش سرقت از این خودروها افزایش یافته است.

فاکتورهای مشترکی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. آیا خودروها در منطقه شما دزدیده می شوند؟ آیا سرقت های زیادی در منطقه یا استان یا شهرستان شما وجود دارد؟

تگزاس پیشرو در مطالبات سرقت در شرکت بیمه USSA است. این شرکت بیمه اعلام کرد که خسارت ها از سال 2021، 8 درصد افزایش یافته است و سرقت ها همچنان ماهانه افزایش می یابد.

جانسون به مردم توصیه می ‌کند زمانی که به دنبال شرکت بیمه مناسب هستند، خرید کنند. او همچنین توصیه می کند به دنبال تخفیف برای دانشجویان، نظامیان یا کسانی که دوره های رانندگی را گذرانده اند، باشید.

مقامات دولتی فارم این بیانیه را در پاسخ به سرقت ها به KSAT ارسال کردند:

«State Farm به طور موقت پذیرش درخواست ‌های مشتریان جدید را در برخی ایالت ‌ها برای مدل‌ های خاص و سطوح تریم خودروهای هیوندای و کیا متوقف کرده است، زیرا ضرر سرقت برای این خودروها به طور چشمگیری افزایش یافته است. این یک مشکل جدی است که مشتریان ما و کل صنعت بیمه خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.»

ما مسئولیت خود را برای مدیریت ریسک و تأثیر هزینه‌ های خسارت اضافی بر همه مشتریان خود جدی می‌ گیریم. در این صورت لازم شد برای حمایت از بیمه شدگان و کسب و کارمان اقدام کنیم.

ما این وضعیت را بسیار دقیق زیر نظر داریم و رویکرد خود را در صورت لزوم تنظیم خواهیم کرد.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.ksat.com/news/local/2023/04/08/kia-hyundai-no-longer-covered-by-some-insurance-companies-due-to-tiktok-theft-trend/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  6  =