اهمیت بیمه سایبری در چشم انداز کسب و کار امروز

FERMA خواستار رویکردی مشترک برای رسیدگی به بازار در حال تحول بیمه سایبری است

فدراسیون انجمن های مدیریت ریسک اروپا (FERMA) از صنعت بیمه خواسته است تا رویکرد مشارکتی بیشتری را برای بیمه سایبری اتخاذ کند تا تعادلی بین ریسک پذیری بازار و الزامات پوشش خریداران شرکتی ایجاد شود.

به گزارش ریسک نیوز، فدراسیون انجمن های مدیریت ریسک اروپا (FERMA) ابراز نگرانی کرده است که بازار بیمه سایبری جدا از صنایعی که بیمه می کند در حال تکامل است و منجر به افزایش محرومیت ها و پوشش محدودتر می شود که در نهایت ممکن است جذابیت بیمه سایبری را برای خریداران شرکتی کم می کند.

فیلیپ کوتل، معاون FERMA و رئیس کمیته دیجیتال، بر اهمیت بیمه سایبری در چشم انداز کسب و کار امروز تاکید کرد. کوتل بر نیاز بخش بیمه برای مدیریت قرار گرفتن در معرض ریسک سایبری، با توجه به ریسک سیستماتیکی که دارد، تاکید کرد.

با این حال، او همچنین بر اهمیت حصول اطمینان از جذابیت و کارآمدی محصول بیمه سایبری برای خریداران تاکید کرد. تصمیمات اخیر برای محدود کردن پوشش، عدم اطمینان در مورد توانایی بیمه برای برآورده کردن الزامات در حال توسعه ریسک سایبری بیمه‌ گران، به ویژه شرکت‌ های بزرگتری که در حال حاضر بیش از 80 درصد حق بیمه سایبری در فرانسه را تشکیل می ‌دهند، ایجاد کرده است.

Typhaine Beaupérin، مدیر عامل و دبیر کل FERMA، این نگرانی ها را تکرار کرد و بر لزوم مشارکت فعال همه سهامداران در توسعه یک بازار بیمه سایبری قوی و پایدار تأکید کرد.

Beaupérin تاکید کرد که گفتگوی بهبود یافته بین بیمه‌ گرها، کارگزاران، خریداران، تنظیم ‌کننده‌ ها و ارائه‌ دهندگان خدمات نه تنها برای اطمینان از یک محصول مناسب برای نیل به هدف نیست، بلکه برای تقویت روابط قویتر بین خریداران بیمه سایبری و خود بازار بسیار مهم است.

FERMA در تلاش برای تسهیل گفتگوهای سازنده، پیشنهاد ایجاد یک رویداد سایبری سالانه را با الهام از کنفرانس احزاب (COP) ارائه کرده است. این رویداد سهامداران کلیدی را گرد هم می ‌آورد تا راه ‌هایی را برای توسعه و پیاده‌ سازی استراتژی‌ های انعطاف ‌پذیر سایبری که به چالش ‌های پیچیده عصر دیجیتال را به‌ طور جامع پاسخ می ‌دهند، بررسی کنند.

کوتل توضیح داد: «ما باید به گونه ‌ای به ریسک ‌های مرتبط با خطرات سایبری نزدیک شویم که متناسب با میزان قرار گرفتن در معرض آن باشد.

برای بسیاری از مدیران ریسک، حملات سایبری یکی از مهمترین و مخربترین تهدیدها برای سازمانشان است و در عین حال پتانسیل ریسک سیستمیک توسط همه به رسمیت شناخته شده است. کوتل افزود: با ایجاد یک رویداد از نوع COP که به انعطاف ‌پذیری سایبری اختصاص داده شده است، می‌ توانیم به این تهدید دائماً در حال تکامل در مقیاسی که باید به آن پرداخته شود، رسیدگی کنیم.

منبع

https://www.reinsurancene.ws/ferma-urges-collaborative-approach-to-address-evolving-cyber-insurance-market/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +    =  6