کارت ‌های اعتباری محبوبترین گزینه‌ مالی بیمه‌ گذاران برای خرید بیمه نامه

طبق آخرین تحقیقات از Premium Credit، با افزایش روز افزون هزینه های زندگی، دارندگان بیمه نامه به طور فزاینده ای برای تامین مالی پوشش بیمه خود به کارت های اعتباری متکی می شوند. این مطالعه نشان داده که 70 درصد از بزرگسالان برای پرداخت یک یا چند نوع پوشش به نوعی به اعتبار متوسل می شوند. کارت ‌های اعتباری محبوبترین انتخاب به منظور دریافت وام هستند و از گزینه‌ های مالی بیمه‌ گران و ارائه‌ دهندگان مالی حق بیمه پیشی می ‌گیرند.

به گزارش ریسک نیوز، طبق آخرین تحقیقات از Premium Credit، تقریباً دو نفر از هر پنج مشتری (38 درصد) از اعتبار برای خرید بیمه نامه استفاده می کنند و در سال گذشته وام بیشتری گرفته اند.

این نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به سال های گذشته است، به طوری که تنها یک نفر از هر سه (34 درصد) در مارس 2022 وام بیشتری دریافت کرده است و این میزان به ازای یک نفر از هر چهار (25 درصد) در اکتبر سال 2021 بوده است.

Premium Credit’s Insurance Index که اکنون در چهارمین سال خود قرار دارد، چالش های مالی کلیدی مشتریان بیمه را نشان می دهد.

این مطالعه نشان داد که 70 درصد از بزرگسالان برای پرداخت یک یا چند نوع پوشش به نوعی به اعتبار متوسل می شوند. کارت ‌های اعتباری محبوبترین انتخاب به منظور دریافت وام هستند و از گزینه‌ های مالی بیمه‌ گران و ارائه‌ دهندگان مالی حق بیمه پیشی می ‌گیرند.

این تحقیق نشان می‌ دهد که محرک اصلی افزایش دریافت وام در میان خریداران بیمه وابسته به اعتبار، فشار مداوم بر هزینه‌ های زندگی است و آمارها نشان می دهد ۴۴ درصد وام بیشتری برای کاهش فشارهای مالی دریافت می کنند.

علاوه بر این، 16 درصد افزایش حق بیمه را دلیل افزایش استقراض عنوان کردند، در حالی که 6 درصد کاهش درآمد را گزارش کردند و 3 درصد با از دست دادن شغل مواجه شدند.

مشتریان میزان لغو بیمه نامه های خود را به دلیل نگرانی‌ های مربوط به مقرون به صرفه بودن نسبتاً ثابت نگه داشته ‌اند. این مطالعه افزایش جزئی در لغو پوشش ساختمان ‌ها با 4 درصد در مقایسه با 3 درصد در شاخص قبلی را نشان می ‌دهد.

آدام مورگهم، مدیر استراتژی، بازاریابی و ارتباطات اعتبار حق بیمه، از مشتریان خواست تا تامین مالی حق بیمه را به عنوان گزینه ای مناسب برای مدیریت هزینه های بیمه در نظر بگیرند.

او تاکید کرد که توزیع پرداخت ‌ها از طریق تامین مالی حق بیمه باعث راحتی می‌ شود و می‌ تواند چالش ‌های جریان نقدی را کاهش دهد. مشتریان می توانند با صرف هزینه ای اندک، پرداخت های ماهانه را انتخاب کنند و پوشش بیمه ای ضروری را مقرون به صرفه تر کنند.

مطالعه جامع Premium Credit همچنین استفاده گسترده از اعتبار را در انواع بیمه های مختلف به جز بیمه تخصصی، نشان می دهد که در آن استفاده از اعتبار بدون تغییر باقی مانده است.

قابل ذکر است که بیمه مسافرتی بیشترین افزایش را در استفاده از اعتبار داشته است.

مورگهم افزود: تامین مالی حق بیمه یک راه حل رقابتی برای مصرف کنندگان به جهت خرید بیمه فراهم می کند و در عین حال مدیریت مالی خود را به طور موثر از طریق پرداخت های ماهانه قابل مدیریت انجام می دهد.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/uk/news/breaking-news/insurance-customers-increasingly-relying-on-credit-to-fund-coverage-445565.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  4  =  9