ارزش ارزهای دیجیتالی امروز ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

به نقل از کریپتوکارنسی، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بیت‌کوین از ذخیره قدیمی به زندگی بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، در روز پنجشنبه (۱۲ ماه مه) نیز بیت‌کوین‌های خریداری شده در سال ۲۰۱۱ دوباره زنده شدند، زمانی که ۱۳۹ بیت‌کوین متعلق به آدرس ۱H۱Ab۶ به آدرس سگویت تازه ایجاد شده منتقل شد. مالک این بیت‌کوین‌های قدیمی که نزدیک به ۱۲ سال بیت‌کوین‌ها را نگه داشته بود، سکه‌ها را در ژوئن ۲۰۱۱ به قیمت کمی بیش از ۲۲۵۰ دلار خریداری کرده بود، فقط برای اینکه شاهد رشد آنها به ۳.۵ میلیون دلار با قیمت فعلی بیت‌کوین شود.

این سکه‌ها متعلق به چیزی است که به‌ عنوان ذخیره قدیمی شناخته می‌شود و به بیت‌کوینی که حداقل هفت سال پیش خریداری شده اشاره دارد، اگر چه برخی از تحلیلگران از پنج سال به عنوان تاریخ پایه خود استفاده می‌کنند.

طبق گزارشی از گلسنود، امسال شاهد حرکت قابل توجهی از بیت‌کوین قدیمی بودیم، با احیای ۳۲۰۰ بیت‌کوین که ۱۱۰۰ بیت آن مربوط به سال ۲۰۱۳ است.

به دلیل برانگیختن کنجکاوی زیاد، بازار شاهد بود که یک کیف پول واقعا قدیمی که در اکتبر ۲۰۱۰ ایجاد شد، ۴۲۹ بیت‌کوین را در مارس سال گذشته فروخت. یک سال بعد، در فوریه ۲۰۲۳، آدرس دیگری از دوره ساتوشی، ۴۱۲ بیت‌کوین را به ارزش ۹.۶ میلیون دلار پس از بیش از یک دهه انتقال داد.

به سختی می‌توان گفت که آیا اعتقادات این مالکان تغییر کرده یا این تحرکات مربوط به فروش سکه‌ها یا صرفا مرتبط با شیوه نگهداری شخصی است. با توجه به ماهیت مستعار بیت‌کوین، ممکن است هرگز واقعا ندانیم که این سکه‌های قدیمی متعلق به چه کسانی هستند یا با آنها چه می‌کنند، به خصوص وقتی به ذخیره ساتوشی فکر کنیم که گفته می‌شود پنج درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.

با این حال، گلسنود  نظراتی ارائه کرده است؛ به گفته ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای، سکه‌های غیرفعال پس از ۱۵۵ روز به‌ طور فزاینده‌ای بعید است که فروخته شوند، اگر چه زمانی که این سکه‌ها فروخته می‌شوند، می‌توانند نشان دهنده تغییر در اعتقاد باشند.

خبرنامه اخیر این شرکت نشان می‌دهد که تعداد بیت‌کوین‌هایی که طی درازمدت نگهداری می‌شوند ماهیانه ۱۰۰ هزار بیت‌کوین در حال افزایش است.

علیرغم حرکت دیروز و هزینه‌های پراکنده دوره ساتوشی، بسیاری معتقدند که اکثریت عرضه بیت‌کوین‌های قدیمی (۴.۲۵ میلیون که تنها ۳۵۶ هزار آن تاکنون خرج شده) برای همیشه از بین رفته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۰ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۳۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۷ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۰۲ میلیارد دلار است که ۴۳.۸۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۵۵ میلیارد دلار است که ۷.۰۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۹.۲۴ میلیارد دلار است که ۸۷.۳۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۰۷ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۶ هزار و ۸۶۱.۹۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۸۷ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۰۴.۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۷۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۱۱.۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۶۲ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت:  ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۴۲۶۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۷۸ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۶۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۰ درصد کاهش

۸ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۷۲۰۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۳۹ درصد کاهش

۹-  سولانا

قیمت: ۲۱.۰۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۴ درصد کاهش

۱۰ – پولکا دوت

قیمت: ۵.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۴۷ درصد کاهش

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2