Allianz دستورالعمل ایجاد انعطاف پذیری را با ظهور ریسک های جدید منتشر می کند

بیمه گر Allianz با انجمن ملی کارگزاران بیمه (NIBA) همکاری کرده است تا دستورالعمل ایجاد انعطاف پذیری را منتشر کند زیرا کسب و کارها با چالش های جدیدی روبرو هستند.

به گزارش ریسک نیوز، داشتن یک کسب و کار انعطاف پذیر حیاتی است. انعطاف پذیری در مورد ایجاد یک کسب و کار است که دانش و درک لازم برای واکنش مثبت به ناملایمات را داشته باشد و بتواند بر اساس شرایط بازار و جهانی به سرعت مسیر خود را تغییر دهد.

طی سال ‌های اخیر موانعی برای کسب ‌و کارها از جمله یک بیماری همه‌ گیر جهانی، بلایای طبیعی بی ‌سابقه، درگیری ‌های ژئوپلیتیکی، مشکلات زنجیره تامین و محیط نرخ بهره بالا وجود داشته است.

در شماره هشتم راهنمای کارگزار NIBA، آلیانز چشم انداز، ابزار و نکات ضروری را برای کارگزاران و مشتریان آن ها ارائه می ‌کند.

این دستورالعمل همه چیز را از ریسک های مرتبط با فناوری ‌های جدید و ریسک های اموال نوظهور گرفته تا وقفه کسب ‌و کار در کارخانه، ماشین ‌آلات و وسایل نقلیه را پوشش می‌ دهد.

فناوری های نوین

از آنجایی که برندهای بیشتری از فناوری های جدید مانند انرژی خورشیدی، باتری های لیتیومی و وسایل نقلیه الکتریکی استقبال می کنند تا تعهد خود را به محیط زیست نشان دهند، ایمنی در برابر آتش به یک مشکل فزاینده تبدیل شده است.

به عنوان مثال داده های سازمان آتش نشانی استرالیا نشان می دهد که بیش از 450 آتش سوزی با باتری های لیتیوم یونی در 18 ماه منتهی به فوریه 2023 ایجاد شده است.

باسیل تیلور، مدیر فنی در مشاوران ریسک آلیانز، می‌ گوید که ریسک واقعی این است که درک نادرست از آنچه هر کسب ‌و کار فردی برای حرکت به سمت یک مدل پایدار نیاز دارد، وجود داشته باشد.

او می گوید: «اگر بخواهیم این انتقال به کربن صفر را انجام دهیم و وقتی به گردش مالی، زنجیره تأمین، حجم و رشد فکر می کنیم، این برای کسب و کار من چگونه خواهد بود؟»

«و چگونه می ‌توانیم کارها را هوشمندانه ‌تر و متفاوت تر انجام دهیم، اما در عین حال، کسب ‌و کار را پایدار و سودآور نگه داریم؟»

ویژگی

از نظر ریسک های دارایی، تجزیه و تحلیل ادعاهای آلیانز نشان می دهد که آتش سوزی بزرگترین عامل منفرد وقفه در کسب و کار و ضرر بیمه شرکت است. یک بار دیگر باتری های لیتیومی یک نگرانی کلیدی هستند.

آقای تیلور می گوید باتری های لیتیوم یون قابل شارژ با باتری های لیتیومی معمولی متفاوت هستند. موارد اولی به ویژه خطرناک هستند و استفاده از آن ها مستلزم نگهداری دقیق، نگهداری و مدیریت زنجیره تامین است.

او می ‌گوید: «آموزش خود و کارکنانتان در مورد استفاده، شارژ و ذخیره ‌سازی ایمن، و همچنین بازبینی پوشش بیمه کسب ‌و کارتان برای مقابله با خطر، کلیدی است.»

وقفه کسب و کار

هنگامی که صحبت از وقفه کسب و کار در بخش کارخانه ها، ماشین آلات و وسایل نقلیه می شود، مسائل زنجیره تامین که در همه گیری کووید-19 پدیدار شد همچنان در خط مقدم است. این شامل وسایل نقلیه مورد نیاز برای خود زنجیره تامین می شود.

کنجی هوساکا، مدیر ریسک آلیانز می ‌گوید: «درک کسب‌ و کار مشتری و طرح تداوم کسب ‌و کار آن مهم است. بنابراین، اگر یک تامین کننده خارج شود، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ و اغلب ما گزینه هایی برای دریافت تامین کنندگان جایگزین و محصولات جایگزین داریم.»

کارگزاران می ‌توانند با مذاکره در مورد دوره‌ های غرامت طولانی به مشتریان کمک کنند تا ریسک را به حداقل برسانند، که می ‌تواند در مواقعی که به کسب ‌و کارها بیشتر نیاز دارد، پشتیبانی ارائه دهد.

مجموعه محتوای دستورالعمل کارگزاران Allianz را با بینش ‌های صنعت ترکیب می‌ کند تا منبعی ضروری برای کارگزاران به جهت ارتقای دانش خود فراهم کند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancenews.com.au/inside-information/allianz-releases-guide-to-building-resilience-as-new-risks-emerge

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

60  −    =  50