ایجاد نسل بعدی راهکارهای بیمه سایبری

پذیره نویس سطح بالا به توسعه کلیدی بیمه سایبری می پردازد

دیگر بیمه سایبری یک انتخاب یا پیشنهاد نیست بلکه یک ضرورت است چرا که ریسک سایبری به بلوغ رسیده است و هر روز گزارش های جدید و جلسات توجیهی بازار که بر نقش حیاتی بیمه سایبری در حفظ ثبات صنعت و جامعه تاکید می کند، ارائه می شوند.

به گزارش ریسک نیوز، در میان انبوهی از تحولات بازار که به تازگی اعلام شد، خبر تصمیم شرکت بیمه تخصصی بریت به جهت گسترش کنسرسیوم سایبری خود، Brit Cyber Attack Plus (BCAP) منتشر شد. یک محصول سایبری که برای محافظت از بیمه شدگان در برابر آسیب های فیزیکی ناشی از حملات سایبری طراحی شده است. در صحبت با Insurance Business، آدام تیلور، که یک بیمه ‌گر کلاس سایبری در بریتانیا است، خاطرنشان کرد که BCAP از سال 2015 وجود داشته است و در سال 2022 به 100 میلیون دلار (تقریباً 79 میلیون پوند) حق بیمه ناخالص کتبی افزایش یافته است.

تیلور که در سال 2015 به بریت ملحق شد و نقش او تمرکز ویژه ای بر سبد سایبری کسب و کار بزرگ بیمه گر و کنسرسیوم BCAP دارد، خاطرنشان کرد که بریتانیا نقش خود را رهبری و نوآوری مستمر در فضای بیمه سایبری می داند.

او گفت: «ما شاهد افزایش تقاضا برای محدودیت های بزرگتر به منظور مقابله با تهدیدات سایبری در حال ظهور در فضای محسوس و ناملموس بوده ایم. مسیر به سمت افزایش محدودیت های کنسرسیوم در حمایت از مشتریان ما در حالی که به سمت چشم انداز تهدیدات شدید فعلی می روند و در عین حال به ارائه بهترین پوشش آسیب های فیزیکی و غیر فیزیکی در کلاس خود ادامه می دهند، طراحی شده است.»

زمان بندی مناسب برای ارائه نوآوری های سایبری

گسترش کنسرسیوم سایبری بریتانیا، به ‌ویژه با توجه به تحولاتی که در سال ‌های اخیر در بازارهای جهانی احساس می ‌شود، به موقع است. تیلور گفت که چند سال گذشته جای خود را به یک محیط تهدید رو به افزایش داده است که در درجه اول به افزایش تهدیدات بدافزاری و باج افزاری مربوط می شود که شرکت ها را در سطح جهانی تحت تأثیر قرار می دهد.

او گفت: «این در چندین صنعت به شکلی عمودی رخ می ‌دهد، اما اخیراً شاهد روند افزایش فعالیت‌ های تهدید علیه شرکت ‌های صنعتی بزرگ، به ‌ویژه در حوزه تولید و تاسیسات بوده ‌ایم». این افزایش فعالیت تهدیدآمیز منجر به افزایش تعداد حملات شده است که زیان ‌های فیزیکی و غیر فیزیکی را برای شرکت ‌ها ایجاد می ‌کند و با توجه به شدت چنین حملاتی، ضرر بالقوه قابل بیمه به سطوح فاجعه ‌باری می ‌رسد.

«این افزایش حملات یک واقعیت است و با فراوانی حوادث آسیب اموال ناشی از یک حمله سایبری مخرب همچنان افزایش می یابد. پیوستگی فزاینده دستگاه ‌ها، اتکا به اتوماسیون و ماهیت متقابل اطلاعات و فناوری عملیاتی، شرکت ‌هایی را که قبلاً روند خوبی داشتند، در معرض ریسک قرار می ‌دهد.»

او گفت در حالی که مزایای افزایش استقرار فناوری به خوبی شناخته شده است، سطح حمله بالقوه ایجاد شده باید توسط شرکت ها شناسایی شود و استراتژی های جایگزین کاهش ریسک باید اجرا شود. BCAP به جهت ارائه پوشش برای مشتریان در هر دو جنبه فیزیکی و غیر فیزیکی طراحی شده است، و محصول مثبتی را ایجاد می کند که برای پاسخگویی به هر نوع حمله سایبری مخرب طراحی شده است، خواه ملموس یا غیر ملموس باشد. و در ترکیب با تخصص مطالبات بریتانیا، مشتریان در موقعیتی قرار می گیرند که حتی به فاجعه‌ بارترین رویدادهای سایبری پاسخ دهند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/uk/news/cyber/creating-the-next-generation-of-cyber-insurance-solutions-447073.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

52  −    =  44