صنعت بیمه در حال از دست دادن قابلیت جذب مشتریان خود

رئیس کارگزاری Aon می گوید ما دیگر با بازار مرتبط نیستیم

اریک اندرسن، رئیس Aon، آخرین رهبر کارگزاری است که هشدار می دهد صنعت بیمه در بحبوحه رونق دارایی های نامشهود و بیمه شدگان با چالش های انتقالی در مقیاس جهانی، همگام با نیازهای در حال تغییر مشتریان ناکام مانده است.

به گزارش ریسک نیوز، اندرسون به صدها کارگزاری که در اجلاس CFC 2023 در شیکاگو در 18 مه 2023 حضور داشتند، گفت: «ما به مرور زمان، در حال از دست دادن قابلیت جذب مشتریان خود و آنچه آن ها واقعاً از ما توقع دارند، هستیم.»

اندرسن چندین حوزه را که صنعت در آن ‌ها کوتاه آمده و می ‌توانست خود را نشان دهد، معرفی کرد:

  • یافتن راه حل هایی برای رفع نیازهای رو به رشد دارایی های نامشهود مشتریان
  • کمک به مشتریان از طریق چالش تغییرات اقلیمی
  • انفعالی که می تواند شاهد ورود دولت ها باشد
  • رضایت قبلی در مورد ریسک ژئوپلیتیکی
  • کمبود سرمایه و اعتماد به نفس
  • چالش دارایی نامشهود

به گفته اندرسن، یک مانع برای صنعت بیمه، ناتوانی در مقابله با چالش دارایی های نامشهود و ارائه محصولات و راه حل های مرتبط با آنچه مشتریان به آن اهمیت می دهند، ایجاد شده است.

اندرسن گفت: «صنعت ما خود را در جعبه ای محصور قرار داده است، در زمینه های کلیدی پول در می آورد، و درک می کند که بیمه اموال و تلفات چگونه است. وقتی با مدیران اجرایی مشتریانمان می ‌نشینیم و استراتژی آن‌ ها و نحوه اندیشیدن آن ‌ها را می ‌فهمیم، متوجه می شویم چندان با بازار مرتبط نیستیم. مردم همیشه می پرسند چه پرسشی تو را در شب بیدار نگه می دارد، این مرا بیدار نگه می دارد.»

بخش عظیمی از ارزش‌ های کسب ‌و کار اکنون از دارایی ‌های نامشهود ناشی می‌ شود تا دارایی ‌های فیزیکی. تحقیقات Ocean Tomo نشان داد تا سال 2020، دارایی های نامشهود معادل 90 درصد ارزش بازار S&P 500 بود.

اندرسن همچنین توجه را به یک «تغییر اساسی» در نحوه نگرش کسب و کار به رفاه و استعداد جلب کرد.

اندرسن گفت: «این حوزه ای است که صنعت ما به طور مداوم در مورد آن صحبت می کند. و من استدلال می کنم از امروز عمدتا ارزیابی وضعیت بحرانی است.»

سخنان اریک اندرسن، رئیس Aon درباره چالش تغییرات اقلیمی

اندرسن هشدار داد که ممکن است بازار در حال واکنش باشد، اما فقدان بینش فعلی می ‌تواند سرمایه بسیار مورد نیاز را در برابر چالش تغییرات اقلیمی از بازار دور نگه دارد.

«پاسخ صادقانه این است که ما آماده نیستیم [به مشتریان کمک کنیم] زیرا چشم اندازی نداریم، به همین دلیل است که شما شاهد سرمایه گذاری بیشتر و بیشتری در توانایی ها هستید، زیرا به صورت بنیادی سعی می کنیم ریسک و سرمایه را با هم مطابقت دهیم. اما اگر به سرمایه کل صنعت ما نگاه کنید چه چیزی مشاهده می شود؟ 5/3 هزار میلیارد دلار تا 4 هزار میلیارد دلار به P&C اختصاص داده شده است و این برای حل بحران تغییرات اقلیمی کافی نیست.»

«ما از لحاظ مادی به سرمایه بیشتری نیاز داریم، به صندوق‌ های دارایی دولتی، شاید PE، به دارایی خالص بالا نیاز داریم، به مجموعه ‌ای از سرمایه به میزان قابل توجهی نیاز داریم، اما این سرمایه وارد بازار نخواهد شد مگر اینکه واقعاً فرصتی برای کسب درآمد داشته باشد، مگر اینکه ریسک های موجود در آن درک شود.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.insurancebusinessmag.com/uk/news/breaking-news/insurance-industry-is-losing-traction-with-its-clients–aon-president-447435.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  6  =