پوشش بیمه زندگی برای جایگزین رحم و اهدا کنندگان تخمک

شرکت بیمه زندگی دیجیتال هندی Aegon Life  اولین شرکت بیمه زندگی است که رحم جایگزین مادران و اهدا کنندگان تخمک را در هند پوشش می ‌دهد.

به گزارش ریسک نیوز، این پوشش محافظت در برابر عوارض تهدید کننده زندگی ناشی از روش های اهدا تخمک و رحم جایگزین را ارائه می دهد و از نامزدهای این پروسه ها در صورت اتفاق ناگوار منجر به مرگ محافظت مالی می کند.

این پوشش نوآورانه برای مادران رحم جایگزین سه سال و برای اهداکنندگان تخمک یک سال پوشش زندگی را فراهم می ‌کند تا در برابر هر گونه عارضه تهدید کننده زندگی ناشی از این روش ‌ها محافظت شوند.

پوشش بیمه زندگی برای مادران جایگزین رحم در هند: Aegon Life، شرکت بیمه زندگی دیجیتال هندی با پیشگامی در اولین پوشش بیمه زندگی که برای مادران رحم جایگزین و اهداکنندگان تخمک طراحی شده است، پیشرفت ‌های چشمگیری داشته است و عملاً از رفاه مالی آن ها حمایت می‌ کند.

این ابتکار پیشرو از اجرای مفاد قانون رحم جایگزین 2021 و قانون فناوری کمک باروری 2021 که توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند به پیش برده می شود، پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که پوشش ابتکاری سه سال پوشش زندگی برای مادران رحم جایگزین و یک سال برای اهداکنندگان تخمک فراهم می کند تا در برابر هر گونه عارضه تهدید کننده زندگی ناشی از این روش ها محافظت شود.

این شرکت این پیشنهاد را به طور خاص برای مادران رحم جایگزین و اهداکنندگان تخمک ارائه می کند که عمدتاً توسط محصولات بیمه زندگی مرسوم نادیده گرفته شده اند. در صورت وقوع یک رویداد ناگوار منجر به مرگ، این بیمه نامه از افراد معرفی شده توسط ایشان حمایت مالی می کند. این شرکت که به عنوان یک طرح گروهی از طریق کلینیک های باروری و جایگزینی ثبت شده در ART ارائه شده است، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 100 روش رحم جایگزین را پوشش داده است.

Satishwar B.، پزشک و مدیر عامل بیمه زندگی Aegon، گفت: «ما مفتخریم که اولین شرکت بیمه زندگی در هند باشیم که این ابتکار را ارائه داده است. زیرساخت دیجیتال پیشرفته ما ایجاد سریع این راهکار جامع و مقرون به صرفه را تسهیل کرده است و در نتیجه از آن حمایت می کند. مادران رحم جایگزین و کسانی که به دنبال رحم جایگزین هستند تحت این پوشش قرار می گیرند.

بیمه زندگی Aegon به پرورش فراگیری و همگامی با نیازهای در حال تغییر افراد و خانواده ها در دنیای معاصر اختصاص دارد. این پوشش بیمه زندگی موفقیت ‌آمیز برای مادران رحم جایگزین و زوج‌ ها گواهی بر تلاش بی ‌وقفه این شرکت برای توسعه راهکارهای پیشرویی است که همه هندی ‌ها را ایمن و توانمند می ‌سازد.

اوایل این ماه، تنظیم‌ کننده بیمه IRDAI از شرکت ‌های بیمه خواست تا پوشش جامعی را برای والدین و مادران جایگزین رحم تحت درمان ‌های رحم جایگزین و باروری ارائه کنند.

رگولاتوری گفته بود: «یک پوشش بیمه ای به میزانی که ممکن است برای مدت 12 ماه به نفع اهدا کننده تخمک باشد برای زن و شوهر یا زن سفارش دهنده از یک شرکت بیمه یا یک نماینده شناخته شده توسط IRDAI ارائه شود.»

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.livemint.com/money/personal-finance/this-insurer-becomes-first-life-insurance-company-to-give-cover-for-surrogate-mothers-and-egg-donors-in-india-11685516805569.html

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

21  −  11  =