رسوخ نوآوری باز در قالب زنجیره تک/ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) برگزار می گردد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) با هدف ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در زمینه صنعت مالی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گزارش ریسک نیوز، نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به ایستگاه پانزدهم خود رسیده است.

حضور منطقی سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه در کنار هم توانسته نمایشگاهی غنی و پر محتوا در ادوار گذشته آن بوجود آورد و زمینه های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه ها، افزایش دانش و بینش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را به ارمغان آورد.

وجود یک پرتفو یا سبدی از محصولات مالی مطمئنا نیازهای مشتریان را برآورده خواهد کرد و این چالش تنها از طریق توسعه مفهوم نوآوری باز (open innovation) ممکن بوده و نمایشگاه صنعت مالی یکی از بسترهایی است که می‌تواند در عمق و گستره بخشی به این مهم نقش به‌سزایی داشته باشد.

گسترش و نفوذ فناوری در نمایشگاه‌ سالانه صنعت مالی موجب رسوخ هرچه بیشتر نوآوری باز در قالب مرز سوم «زنجیره تک» شامل ( فین‌تک، اینشورتک، لندتک و…) در بدنه مشتریان و اشتغال خواهد شد.

نکته ای که در این مدل نمایشگاه ها وجود دارد آن است که نوآوری و محصول هر یک از شرکت ها به نوعی برای اولین بار رونمایی می شود و جزو ویژگی های این نمایشگاه است.

هدف نهایی چنین نمایشگاه هایی زمینه سازی برای تحقق سفر خوب مشتری از طریق بستر سازی تولید محصولات نوآورانه است.

امید است که نمایشگاه امسال بیشترین نقش را در حوزه فرهنگ سازی و علی الخصوص در بنگاه های مالی ایفا کرده و سبب یک تحول و جهش خوبی در سال جاری گردد.

در غرفه بیمه داری نوین و ریسک نیوز سالن 35 غرفه 3504 منتظر دیدار شما علاقه مندان هستیم.

زمان برگزاری: 16 الی 19 خرداد ماه 1402

مکان برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

مشارکت کنندگان نمایشگاه

جدول زمان بندی افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

68  −  63  =