چگونه بیمه تلفات و اموال از آموزش شبیه سازی گیمیفی برای ایجاد روابط قوی تر با مشتری استفاده کرد

ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان به آموزش عالی متکی است و IF تأثیری را که آن ها به دنبال آن بودند با شبیه ‌سازی‌ های بازی ‌سازی شده (گیمیفی) Attensi ایجاد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، تجربه مشتری در بیمه همه چیز است. یک کسب‌ و کار تنها در صورتی زنده می‌ ماند که اعتماد عمیقی را به مشتریان خود القا کند. از این گذشته، خرید بیمه با انتخاب سایر محصولات مصرفی متفاوت است.

این خریدی است که در آن خریدار به دنبال آرامش خاطر، امنیت طولانی مدت برای خانواده خود و محافظت مادام العمر از عزیزان و بزرگترین دارایی های خود است. خرید بیمه به طور بالقوه شروع یک رابطه با یک برند است که می تواند مادام العمر باشد.

این بدان معنی است که تعامل بین نمایندگان شرکت و مشتری بسیار مهم است. به ویژه در اولین تماس یا برخورد و زمانی که اولین برداشت ها شکل می گیرند. کل سلامت تجاری شرکت بر این است که این مکالمات درست انجام شود.

به همین دلیل است که IF P&C Insurance (که به 3.8 میلیون نفر در سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، استونی، لتونی و لیتوانی خدمات ارائه می دهد) تصمیم گرفت تا آموزش های خود را برای تقویت مهارت های کارکنان عمومی خود تغییر دهد. آن ها پلتفرم آموزش شبیه سازی و عملکرد گیمیفی شده Attensi را برای این شغل حیاتی و استراتژیک انتخاب کردند.

هدف IF این است که مطمئن شود هر مشتری بسته کاملی از محصولات را متناسب با آن ها و خانواده اشان دریافت می کند. همیشه یافتن ترکیب مناسبی از خط‌ مشی ‌ها کار آسانی نیست و برای کشف اینکه چه چیزی با شرایط منحصر به فرد تماس ‌گیرنده سازگار است، گوش دادن دقیق و مکالمات زیرکانه نیاز دارد.

این نوع مهارت ‌های شخصی برای آموزش گیمیفیکیشن مناسبتر هستند، زیرا یاد گیرنده می ‌تواند با استفاده از آواتارها و شبیه‌ سازی ‌های سه ‌بعدی واقعی، در یک محیط امن و بدون ریسک و به دور از استرس تماس ‌های واقعی، با سناریوهای واقعی کار کند.

این به کارمند کمک می کند یاد بگیرد که چگونه اطمینان حاصل کند که مشتریان بهترین مشاوره را دریافت می کنند، که برای ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری حیاتی است. کارمند می داند که کدام پوشش با نیازهای مشتری مطابقت دارد. هیچ محصولی را که به آن نیاز ندارند نمی فروشد.

یکی از اولویت ‌های آموزش، اطمینان از این بود که مشاوران به خاطر داشته باشند که بیشتر تماس ‌گیرندگان به طور خاص در مورد بیمه خانه یا بیمه موتوری سؤال می‌ کنند. اغلب آن ها از بیمه شخصی غفلت می کنند، که می تواند اگر آن ها یا یکی از اعضای خانواده دچار نوعی حادثه یا حادثه مضر شوند، آن ها را در معرض ریسک ضرر یا مشکلات مالی قرار دهد.

یادگیری گیمیفی شده بر کشف شکاف ‌های بالقوه در بیمه مشتری متمرکز است و گزینه ‌هایی برای ارائه یک پوشش راحت ارائه می ‌کند، در حالی که از فروش بالقوه غیر اخلاقی و آسیب ‌رسان به برند جلوگیری می ‌کند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.globenewswire.com/news-release/2023/06/08/2684426/0/en/Transforming-Customer-Experience-How-IF-P-C-Insurance-Utilized-Gamified-Simulation-Training-to-Build-Stronger-Client-Relationships.html

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

40  +    =  50