محصول بیمه ای برای رفاه کارکنان

شرکت ها برای پرورش نیروهای خود زمان زیادی صرف می کنند در این راستا بیمه پاسارگاد برای حفظ نیروهای خود طرحی را در قالب بیمه بازنشستگی ارائه کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، سمیرا پیرمهدی معاون مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در پنل های تخصصی فناوری های بیمه ای در خصوص طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی بیمه پاسارگاد افزود: یکی از دغدغه های شرکت ها حفظ نیروهای خود است ، شرکت ها برای پرورش نیروهای خود زمان زیادی را صرف می کنند از آن سو افراد جذب شرکت هایی می شوند که خدمات بهتری به آنها ارائه می کنند.

بیمه پاسارگاد برای اینکه شرکت ها بتوانند نیروهای خود را حفظ کنند طرحی را در قالب طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی مطرح کرده ‌که به صورت گروهی می توانند پرسنل خود را بیمه کنند.

وی بیان کرد: در واقع این امر در قالب یک طرح رفاهی می باشد تا کارکنان نیز علاقه مند تر به ماندگاری در شرکت ها شوند.

علی انصاری معاون مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد نیز در خصوص طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها برای شرکت ها جذب نیروی انسانی است و دغدغه مهمتر نیز حفظ نیرو است.

وی ادامه داد: طبیعتا خیلی از افراد در شرکت ها یکی از نگرانی هایشان این است که در آینده زمانی که بازنشسته می شوند، آیا حقوق کافی دارند یا خیر، بیمه پاسارگاد دراین راستا بیمه تکمیلی بازنشستگی را ارائه کرده است که این مزیت را دارد که افراد در آینده در بازنشستگی همه شرایط را خودشان می توانند ترسیم کنند.

انصاری گفت: از مهمترین مزایای این طرح این است که مدت زمان،مبلغ پرداخت، نحوه پرداخت توسط خود افراد تنظیم می شود، در بسیاری از بیمه ها نیز این اتفاق افتاده است اما این مزایا را ندارند که خود شخص بتواند با شرایطی که دارد خود طرح را پیش ببرند، در نهایت افراد با توجه به پرداختی ‌که دارند می توانند حقوق مستمری دریافت کنند و از مهمترین مزایای این طرح این است که فرد از همین ابتدا می تواند در ۱۰یا ۱۵ سال آینده با توجه به مدت زمان درخواستی و مدت زمانی که تا بازنشستگی افراد مانده است می تواند از مبلغ بازنشستگی خود مطلع شود.

وی گفت: این امر باعث می شود شرکت شما که این طرح را برگزیده از سایر شر‌کت ها متمایز باشد ،به این صورت که به نیروی فعال در شرکت این اطمینان خاطر داده می شود که در آینده هم رفاه بیشتری داده می شود.

انصاری در خصوص تفاوت این طرح با طرح های قبلی بیمه پاسارگاد اظهار داشت: سقف پوشش ها نسبت به قبل خیلی بیشتر شده است و تفاوت آن با طرح هایی که شرکت های بیمه ای ارائه می دادند این است که مبلغ دقیق حقوق مستمری را از همین ابتدای طرح فرد می تواند مطلع شود.

وی ادامه داد: در طرح های گذشته مبلغ حقوق مستمری امکان نداشت و فقط مبلغ نهایی اعلام می شد اما مهمترین مزیت یا تفاوت این طرح این است که از الان مبلغ حقوق مستمری تا ۲۰سال و ۳۰سال آینده به افراد اعلام می شود یعنی افراد می توانند برنامه ریزی داشته باشند.

مهرنوش کافی معاون مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد نیز در این پنل در خصوص پوشش های بیمه پاسارگاد گفت : در پوشش های بیمه پاسارگاد اولین و مهمترین پوشش ، پوشش حوادث است که این بیمه از صفر تا صد هزینه پزشکی را تحت پوشش قرار می دهد، همچنین نقص عضو ، از کارافتادگی و ۵ نوع بیماری خاص شامل انواع سرطان ، سکته های قلبی، سکته های مغزی ، عمل جراحی قلب باز و پیوند اعضا را شامل می شود.

وی گفت : حتی اگر افراد بیمه دیگری نیز داشته باشند این بیمه مکمل آن بیمه می شود و هزینه بسیاری از بیماری ها را از دو طرف پوشش بگیرند.

کافی ادامه داد: به خاطر هزینه های سنگین این بیماری ها شرکت بیمه پاسارگاد این بیماری ها را تحت پوشش قرار داده در کنار این پوشش ها تسهیلاتی مثل وام در نظر گرفته شده است که افراد چندین بار در طول بیمه های عمر خود می توانند از این وام ها استفاده کنند.

کافی گفت: افراد می توانند از این این وام ها بدون ضامن ،بدون تشکیلات اداری استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح برای افراد این حق انتخاب را ایجاد کرده تا در طول دوران حیات خود ،اعلام کند درصد کمی از پول فوتی که قرار است به خانواده اش برسد صورت گیرد و مابقی پول فوت فرد بیمه شونده به حقوق مستمری اش اضافه شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟