بهبود تجربه مشتری در خرید بیمه خودرو / مشکلی که اکثر نمایندگی های خودرو با آن روبرو هستند

مارش به یک شرکت مالی چند ملیتی کمک کرد تا یک برنامه بیمه وابستگی در سراسر اروپا ایجاد کند

حفظ موجودی خودروهای نو و دست دوم برای مشتریان به منظور انتخاب سریع، برای نمایندگی ‌های خودرو در سراسر جهان مشکل ایجاد می‌ کند: با قدیمی شدن و کاهش ارزش سهامی که خریداری نمی ‌شود چه باید کرد؟

به گزارش ریسک نیوز، طی چندین دهه پاسخ این بوده است: هیچ کاری نکنید. اما ظهور اقتصاد اشتراک گذاری باعث محبوبیت بیشتر اجاره های کوتاه مدت شد. یک شرکت چند ملیتی بزرگ که راهکارهایی برای خرید خودروهای جدید ارائه می ‌دهد، پتانسیل موجود در آن موجودی غیرفعال را دید. این شرکت می ‌خواست پلتفرمی ایجاد کند تا کاربران بتوانند برای اجاره خودرو یا خرید یک وسیله نقلیه به طور کامل، بدون توجه به سازنده، نو یا کارکرده، در سراسر اروپا مشترک شوند.

چه نوع پوشش بیمه ای را می توان از طریق یک برنامه وابستگی به کاربران نهایی ارائه کرد؟

یک برنامه بیمه تعبیه شده وابسته به همه کاربران نهایی (از ریگا تا والنسیا و فراتر از آن) سطح یکسانی از پوشش را تضمین می کند. هنگامی که کاربر نهایی بررسی شد و معیارها را برآورده کرد، می تواند پوششی را دریافت کند که شامل بیمه جامع، کمک های جاده ای، تعمیر و نگهداری، تعویض لاستیک و خدمات مشتری شخصی به عنوان بخشی از اشتراک خود است.

از آنجایی که مشتری از طرف کاربران نهایی پوشش بیمه ای یکسانی را در سراسر اروپا دریافت کرده است، فرآیند ثبت نام ساده است. هنگامی که کاربر نهایی برنامه را دانلود کرد و هویت خود را تأیید کرد، می تواند به سادگی وارد سیستم شود، وسیله نقلیه ای را انتخاب کند و آن را تحویل بگیرد.

چگونه رقبا را متحد می کنید و در سراسر مرزهای کشور به طور یکپارچه کار می کنید؟

سازندگان می توانند برنامه ای ایجاد کنند که وسایل نقلیه خود را به صورت اشتراکی به کاربران ارائه دهند. با این حال، تعداد محدود وسایل نقلیه و مکان ها می تواند منجر به هزینه های گزاف شود. ترکیب همه تولیدکنندگان، سهام آن ها و شبکه های نمایندگی به این معنی است که صرفه جویی در مقیاس می تواند این ایده را قابل اجرا کند.

ایجاد چنین شبکه ای در سراسر مرزهای کشور چالشی بود که مارش را ملزم می کرد تا از دسترسی جهانی و دانش محلی خود برای غلبه بر تعدادی از موانع استفاده کند. چالش اصلی ارائه خدمات و محصول مشابه به کاربران نهایی در سراسر حوزه های قضایی بود. متخصصان مارش با استفاده از داده های پیشرو در بازار و مهارت های تحلیلی خود راه حلی پیدا کردند.

اگرچه شرکت‌ ها در هر کشور ارائه‌ دهنده ‌های بیمه مخصوص به خود را دارند، کاربر نهایی این خدمات یک تراکنش یکپارچه را احساس می‌ کند. مارش از راهکار فناوری Bluestream برای ایجاد برنامه و وب ‌سایت استفاده کرد.

مارش چیزی بیش از یک کارگزار بیمه و مدیر ریسک جهانی است. این شرکت از راهکارهای دیجیتالی استفاده می کند که سفری آرام را به کاربران نهایی ارائه می ‌دهند و آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم می‌ کنند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.marsh.com/es/en/services/affinity/insights/flexible-embedded-vehicle-insurance-programme.html

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =