تحول دیجیتال در صنعت بیمه از مسیر داده می گذرد

مرور دستاوردهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه عنوان پنل تخصصی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ و در غرفه بیمه داری نوین بود که در آن مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان و محمدرضا فرحی موسس و بنیانگذار بیمه بازار در آن حضور یافتند.

نسخه صوتی

مجید قلی پور در این پنل با بیان اینکه درک درستی از تحول دیجیتال در کشور وجود ندارد، گفت: تجربه نشان داده که ما نسبت به مفاهیم درک دقیقی نداریم و بر روی آنها برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری صورت می گیرد ولی به دلیل نبود درک درست به شکست منجر می شود.

وی نمونه آن را کسب رتبه ۸ جهانی ایران در تولید علم و ۱۲۰ جهانی در تولید فناوری دانست و ادامه داد: کشورهای عربستان و قطر در این زمینه از ایران جلوتر هستند.

قلی پور گفت: داده زوال ناپذیر است تحول دیجیتال در صنعت بیمه از مسیر داده می گذرد.

محمدرضا فرحی نیز دیجیتالی شدن صنعت بیمه را با پدیده ای به نام پذیرندگی مرتبط دانست و گفت: ذات صنعت بیمه بر فروش و بازاریابی است از این رو تمرکز شرکت‌های بیمه گذار بر فروش متمرکز است.

وی تاکید کرد: ضریب نفوذ خدمات‌ آنلاین بیمه در بخش خودرو ۳ درصد است در حالی که این میزان ۱۲ صدم درصد بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  1  =