رکورد بیمه ملت با رشد سود خالص ۴۴۲ درصدی در بهار شکسته شد

عضو هیات مدیره بیمه ملت:

عضو هیات مدیره بیمه ملت گفت: پس از ثبت رشد 337 درصدی سود خالص بیمه ملت در سال 1401، حالا سود خالص این شرکت در بهار 1402 نسبت به سه ماهه ابتدایی سال گذشته به 442 درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه ملت، مهدی کشاورز بهادری اظهار کرد: همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه ملت که با مهر تائید سهامداران بر رشد چشمگیر 337 درصدی سود خالص این شرکت همراه بود، صورت‌های مالی دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ بیمه ملت در سامانه کدال منتشر شد.

عضو هیات مدیره و ناظر مالی این شرکت افزود: بر اساس صورت‌های مالی سه ماهه، رشد سود خالص بیمه ملت رکورد جدیدی را ثبت کرده است. سود خالص شرکت در مقایسه با بهار سال ۱۴۰۱، با رشد 442 درصدی، به بیش از 772 میلیارد ریال رسیده و سود عملیاتی نیز رشد ۴۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

وی گفت: درآمد حق بیمه ناخالص شرکت نیز، به مرز 9 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به بهار سال گذشته، 47 درصد بیشتر شده و درآمدهای بیمه‌ای نیز 69 درصد رشد پیدا کرده، در حالی که خسارت و مزایای پرداختی ناخالص، تنها 3 درصد افزایش پیدا کرده است.

کشاورز بهادری، تاکید کرد: موفقیت‌های بیمه ملت، در سایه ثبات مدیریتی و حمایت‌های سهامداران و اعضای هیات مدیره و تلاش مجموعه کارکنان، مدیران سطوح مختلف و نمایندگان و شبکه فروش گسترده و قدرتمند این شرکت به ثمر نشسته است.

عضو هیات مدیره بیمه ملت تاکید کرد: با انتشار صورت‌های مالی سه ماهه 1402 این شرکت، بیمه ملت گام‌های استواری را در مسیر رشد و سودآوری برداشته که موفقیت این شرکت را در سال‌های آینده نیز تضمین می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =