شركت بیمه پارسیان با رشد نسبت توانگری مالی در سطح یك قرار گرفت

با اعلام توانگری مالی شرکت های فعال صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی ، شرکت بیمه پارسیان همچنان در سطح اول توانگری مالی در صنعت بیمه قرار دارد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ بر اساس گزارش های مالی منتشر شده در سال 1401، این شرکت توانست با رشد نسبت توانگری مالی خود در مقایسه با سال گذشته، جایگاه خود را در برترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه ایران حفظ نماید.

براساس این گزارش، در اجراي ماده ۶ آيين نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالي مؤسسات بيمه (شماره ۶۹) و حسب بررسي و کنترل انجام شده، بر اساس آخرين صورت هاي مالي سال 1401 پس از اعمال تعدیلات، نسبت توانگري مالي این شرکت براي سال 1402 همچنان در سطح يک، مورد تأييد بيمه مرکزي جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است که نسبت به سال گذشته افزایش به همراه داشته است.

بیمه پارسیان با برنامه‌ریزی مدون، جامع و کارآمد، توانسته با حفظ سبد پرتفوی متنوع و بهبود مدیریت ریسک، ارایه خدمات فناورانه و هوشمند به‌عنوان یک شرکت پیشرو و حرفه‌ای در حوزه بیمه، خدماتی با کیفیت را به بیمه گزاران خود ارایه می نماید و همچنان به عنوان یک شرکت بیمه توانمند در اقتصاد کشور ایفای نقش می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

71  −    =  63