مرکز مالی بین المللی دبی جایگاه خود را به عنوان هاب بیمه و بیمه اتکایی بهبود می بخشد

مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) در حالی که در مسیر رشد سالانه 20 درصدی قرار دارد به دنبال بهبود بیشتر موقعیت این شهر به عنوان قطب جهانی صنعت بیمه و بیمه اتکایی است.

به گزارش ریسک نیوز، مرکز مالی بین المللی دبی، که یک مرکز مالی در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا (MEASA) می باشد، نشان داده است که این بخش در مسیر رشد سالانه 20 درصدی قرار دارد.

در ماه های اخیر چندین مجوز به شرکت های بیمه و بیمه اتکایی اعطا کرده است. این خبر در حالی منتشر می شود که مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) به دنبال بهبود بیشتر موقعیت این شهر به عنوان قطب جهانی صنعت بیمه و بیمه اتکایی است.

DIFC به تازگی از تعدادی از سازمان ‌ها از جمله Hensley Wynne Furlonge Partners (Middle East) Ltd، Swan Insurance Management Agency Ltd، Waica Reinsurance (DIFC) Ltd و YOA Risk Services Ltd دعوت به عمل آورده است تا از طریق DIFC به بزرگترین بازار دست نخورده جهان دسترسی داشته باشند.

مشارکت های جدید طیف گسترده ای از خطوط بیمه و بیمه اتکایی را پوشش می دهند که آنها را قادر می سازد در سراسر منطقه رشد کنند. این خطوط شامل بیمه ریسک معاملاتی در فرآیند M&A، پزشکی، حوادث شخصی، مسافرت، اموال، مهندسی، مسئولیت و دریایی است.

علاوه بر این، Virtual I Technologies Ltd، یک شرکت فناوری بیمه از مرکز نوآوری DIFC، با حمایت از چشم‌ انداز مرکز برای هدایت امور مالی در آینده، اولین اینشورتکی است که ارتقاء داده و مجوز نظارتی را از اداره خدمات مالی دبی (DFSA) دریافت کرده است.

Virtual I Technologies Ltd یک ابزار ارزیابی ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است و به مرحله جدیدی از رشد برای تبدیل شدن به یک توزیع کننده ظرفیت بر اساس یک پلتفرم دروازه دیجیتال بین ارائه دهندگان ظرفیت، نمایندگان جهانی، نمایندگان محلی و کارگزاران خرده فروشی رسیده است.

DIFC همچنین فاش کرد که طی پنج سال گذشته شاهد هجوم بازیگران بیمه و بیمه اتکایی با رشد 43 درصدی در تعداد نمایندگی ها، پذیرای نمایندگی های عمومی (MGA) از آفریقا، آسیا، اروپا و خاورمیانه بوده است که به بازار 2.1 میلیارد دلاری کمک کرده است.

منبع: thefintechtimes.com

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟