خدمات بیمه و مالی در 27 بازار آفریقا فراهم می شود

ارائه‌ دهنده خدمات مالی غیر بانکی آفریقایی، Sanlam و بیمه ‌گر جهانی Allianz از دریافت تاییدیه ‌های نظارتی برای سرمایه ‌گذاری مشترک به نام SanlamAllianz، یک شرکت خدمات مالی غیر بانکی پان آفریقایی با حضور در 27 کشور در سراسر قاره خبر دادند.

به گزارش ریسک نیوز، هدف سرمایه گذاری مشترک این دو شرکت این است که در بین سه بازیگر برتر، هم از نظر سهم بازار و هم سودآوری، در بازارهایی که در آن فعالیت خواهند کرد، قرار گیرند.

Heinie Werth، مدیر اجرایی فعلی Sanlam Emerging Markets، به عنوان مدیرعامل SanlamAllianz منصوب شده است. Werth  25 سال را در Sanlam گذراند و سمت ‌های اجرایی مختلفی از جمله مدیر مالی را در گروه داشته است.

ارزش سهام ترکیبی گروه مورد انتظار (GEV) سرمایه گذاری مشترک تقریباً 35 میلیارد دلار است.

مشتریان خرده‌ فروشی و شرکتی از ارائه گسترده‌ تر محصولات بیمه‌ ای متناسب با نیازهای آن ها و همچنین بهترین راه‌ حل ‌های مالی در کلاس خود بهره ‌مند خواهند شد. محصولات و خدمات در بازارهایی که یک یا هر دو شرکت در حال حاضر در آن فعالیت می کنند در دسترس خواهند بود.

پل هانراتی، مدیر عامل گروه Sanlam، اظهار داشت: «ما مطمئن هستیم که SanlamAllianz ارزش قابل توجهی برای مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان ایجاد خواهد کرد. تخصص و منابع ترکیبی شرکت ‌های مربوطه ما را قادر می ‌سازد تا راه‌ حل ‌ها و خدمات نوآورانه ‌ای را برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان خود در قاره آفریقا ارائه کنیم.»

این دو شرکت فاش کردند که نامیبیا در فهرست بعدی گنجانده خواهد شد، در حالی که آفریقای جنوبی از این توافق حذف شده است.

کریستوفر تاونسند، عضو هیئت مدیره Allianz SE، اظهار داشت: «SanlamAllianz توانایی به دست آوردن موقعیت های رهبری در تمام بازارهای کلیدی در هر دو بخش بیمه عمومی و زندگی را دارد. با این مشارکت قدرتمند، ما می ‌خواهیم پتانسیل بازارهای آفریقایی با رشد سریع متعدد به حداکثر برسانیم و به طیف وسیعتری از مشتریان، به ‌ویژه در بخش شرکت ‌ها دسترسی داشته باشیم. آلیانز تعهد خود را به قاره پر جنب و جوش عمیق تر می کند و زیرساخت خود را بر میراث 100 ساله ما در اینجا بنا می کند.»

اولویت های SanlamAllianz این است که با ارائه دسترسی بیشتر به محصولات و خدمات از طریق نوآوری دیجیتال، مشارکت مالی را به پیش برد. این شرکت قصد دارد از مشارکت های مخابراتی و بانکداری خود برای ایجاد فرصت های جدید در سراسر منطقه آفریقا استفاده کند.

این بهترین دو برند چند ملیتی را با پیشنهادهای مدرن در زمینه اموال و تلفات و همچنین پیشنهادات بیمه زندگی از طریق نوآوری و قابلیت ‌های بیشتر که با صرفه ‌جویی در مقیاس بزرگتر ایجاد می شود، ارائه می ‌کند و کسب ‌و کارهای بیمه زندگی و عمومی را از طریق نوآوری در محصول، خدمات و توزیع رشد می ‌دهد.

هانرتی در پایان گفت: «این سرمایه گذاری مشترک گامی رو به جلو در اجرای بیشتر استراتژی گروه Sanlam است که ما طی چند سال گذشته دنبال کرده ایم. فرصت ‌هایی برای بهبود نفوذ بیمه در آفریقا برای کسانی که ترکیب مناسبی از قدرت مالی، مقیاس، فناوری جدید و تعهد ملموس به مشتری دارند، فراوان است. ما معتقدیم که SanlamAllianz تمام عناصر لازم برای موفقیت در این سفر جدید را دارد.

منبع: www.reinsurancene.ws

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  8