نقش اگریگیتورها در تغییر اکوسیستم صنعت بیمه

گلشنی

مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در تشریح نقشه شناسی اکوسیستم تحول دیجیتال و ‌نوآوری صنعت بیمه و جایگاه استارتاپ ها در این اکوسیستم گفت: بر خلاف انتقاداتی که به اگریگیتورها می شود، این کسب و‌کارها نقش مهمی در تغییر اکوسیستم صنعت بیمه دارند.

به گزارش ریسک نیوز، علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی، در دومین نشست از سلسله های “دوشنبه های متن” که در محل نشریه بیمه داری نوین و ریسک نیوز برگزار گردید نقشه شناسی اکوسیستم تحول دیجیتال و ‌نوآوری صنعت بیمه را تشریح کرد.

گلشنی به جایگاه استارت آپ ها در این اکوسیستم اشاره کرد و گفت: بر خلاف انتقاداتی که به اگریگیتورها می شود، این کسب و‌کارها نقش مهمی در تغییر اکوسیستم صنعت بیمه دارند.

وی از ورود استارتاپ های بزرگی چون دیجی کالا و اسنپ به این حوزه اشاره کرد.

مدیر تحول دیجیتال بیمه دی عنوان کرد: در صنعت بیمه، اکوسیستم وجود دارد اما بر مبنای تحول دیجیتال و به خوبی شکل نگرفته است.

ویدئوی این سخنرانی را مشاهده کنید

https://www.aparat.com/v/KtG0N

وی ادامه داد: تعامل روانی و پویایی در اکوسیستم صنعت بیمه ضعیف است و ارتباط بازیگران در آن، کمرنگ است.

گلشنی گفت: شرکت های بیمه با اقدامات مثبتی که در حال انجام است، بهبود وضعیت اکوسیستم را رقم خواهند زد و این بستگی به عزم راسخ شرکت ها دارد.

گفتنی است، دومین نشست از سلسله های “دوشنبه های متن” با موضوع ” نقشه شناسی اکوسیستم تحول دیجیتال و نوآوری صنعت بیمه” با حضور مدیران ارشد شرکت های بیمه و کارشناسان و صاحبنظران حوزه نوآوری، امروز برگزار شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟