سرمایه گذاری جهانی اینشورتک در سه ماهه سوم از یک میلیارد دلار فراتر رفت

طبق آخرین گزارش جهانی اینشورتک گالاگر ری، بودجه جدید در بخش جهانی اینشورتک به 1/1 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال 2023 رسید. طبق گزارش کارگزار بیمه اتکایی، این امر عمدتاً ناشی از افزایش 5/25 درصدی سه ماهه در سرمایه گذاری P&C اینشورتک (اموال و تلفات) بوده است.

به گزارش ریسک نیوز، گالاگر خاطر نشان کرد که این افزایش حتی زمانی رخ داد که میانگین حجم معاملات در سه ماهه 4/16 درصد کاهش یافت و به کمترین میزان در شش سال گذشته به 3/10 میلیون دلار رسید، در حالی که سرمایه گذاری Life & Health اینشورتک (عمر و درمان) با 5/4 درصد بیشتر در سه ماهه به 6/166 میلیون دلار کاهش یافت.

در همین حال، در راستای تامین مالی، تعداد معاملات سه ماهه اینشورتک از 97 در سه ماهه دوم به 119 در سه ماهه سوم افزایش یافت که بیشترین میزان از سه ماهه سوم 2022 بود.

اینشورتک های مستقر در ایالات متحده شاهد 4/55 درصدی از سهم معاملات جهانی اینشورتک در سه ماهه سوم 2023 بودند که بالاترین سطح از سه ماهه اول 2020 است.

گزارش Gallagher Re همچنین بیان کرد که سرمایه گذاری اینشورتک در مراحل اولیه با افزایش 7/24 درصدی در سه ماهه به 45/269 میلیون دلار رسیده است، زیرا تعداد معاملات در مرحله اولیه از 51 معامله در سه ماهه دوم به 71 معامله در سه ماهه سوم افزایش یافته است.

بیمه گران اتکایی 34 سرمایه گذاری اینشورتکی انجام دادند که اکثر آن ها (برای پنجمین سه ماهه متوالی) در رده مراحل اولیه (8/61 درصد) قرار گرفتند.

سه ماهه سوم شاهد 10 سرمایه گذاری مرحله اولیه/ناشناس و 11 سرمایه گذاری سری A توسط بازیگران تجاری بود. MassMutual Ventures این فعالیت را با هفت سرمایه گذاری رهبری کرد. هر کدام سه یا تعداد بیشتری سرمایه گذاری توسط Avanta Ventures (بخشی از CSAA)، MS&AD Ventures و Munich Re Ventures انجام داده اند.

دکتر اندرو جانستون، رئیس جهانی اینشورتک در Gallagher Re، اظهار داشت: «ما همچنان به حرکت در نقطه عطف حیاتی اینشورتک جهانی ادامه می‌دهیم، از فاز یک یعنی «آزمایش» به فاز دوم که بر نتایج تجاری پایدار و سودآور از طریق دقت و نه حجم متمرکز است، می رویم. سه ماهه سوم نمونه‌ های بسیار قابل تاملی را در اختیار ما قرار داد که این تغییر در سطح شرکت‌ ها چه برای اینشورتک ها و چه برای سرمایه‌ گذاران مشهود بود.»

جانستون ادامه داد: «با این حال، واضح است که حقایق دردناکی در نتیجه مستقیم درس ‌هایی که در مرحله اول آموخته نشده ‌اند، آشکار می ‌شوند، از جمله اینکه سرمایه چگونه جمع ‌آوری شده، از چه کسی و با چه ارزش ‌گذاری ‌هایی، و نحوه مدیریت و مصرف آن چگونه بوده است. با وجود پشتیبانان ثروتمندی که چک های هنگفتی می نویسند، اینشورتک ها می تواند اهمیت نسبت های ضرر یا حفظ مشتری را نادیده بگیرد.

آن ها (و سرمایه‌گذارانشان) می‌ توانند در عوض بر معیارهایی مانند رشد و واگرایی تمرکز کنند و درس ‌های بسیار مهمی را که در نهایت برای بقا باید آموخت، نادیده بگیرند.

این زمانی بود که شرکت ها آموختند، توانستند به فاز دو اینشورتک منتقل شوند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، فناوری و تازه واردان می توانند نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش بیمه اتکایی ایفا کنند. به عنوان مثال، اینشورتک ها در فاز دو می‌تواند از انتخاب ریسک بهتر، بهینه ‌سازی پورتفولیو، استفاده از داده ‌های مرتبط و تعامل با مصرف ‌کنندگان بومی دیجیتال پشتیبانی کند.

منبع: www.reinsurancene.ws

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  16