پذیرش مقالات پژوهشگران بیمه اتکایی سامان درهمایش بیمه و توسعه

شرکت بیمه اتکائی سامان با دو مقاله با عناوین بیمه‌های اتکایی و تکافل اتکایی و ارزیابی تأثیرات کاهش سهم بیمه اتکایی اجباری بر عملکرد شرکت های بیمه در همایش بیمه و توسعه امسال حضوری فعال دارد.

به گزارش ریسک نیوز پس از پایان مهلت فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ، ارزیابی و داوری مقالات دریافتی توسط اعضای کمیته علمی، نخبگان دانشگاهی و صاحبنظران صنعت با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز گردید و در این راستا دو مقاله از شرکت بیمه اتکائی سامان مورد پذیرش قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مقاله سپهر اسکندری رئیس اداره اتکایی بیمه اتکایی بیمه سامان که بصورت مشترک با نیلوفر فتح الهی از کارشناسان این واحد نگارش شده ، در سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه مورد پذیرش جهت چاپ درکتاب همایش و ارائه در پنل تخصصی قرار گرفت.

این مقاله با محور «بیمه‌های اتکایی و تکافل اتکایی» با عنوان «مروری بر مدل های عملیاتی تکافل و تکافل اتکایی » به رشته تحریر در آمده است.

گفتنی است ، مقاله دیگری از سعید ناصری خضرلو رئیس اداره بیمه های اتکائی غیر باربری و اکچوئری داخلی شرکت بیمه اتکائی سامان با همکاری مینا صدیق نوحی مدیر عامل شرکت بیمه اتکائی سامان و آسمان عبدلی جهت چاپ درکتاب همایش و ارائه در پنل های تخصصی  پذیرش شد.
ابن مقاله با عنوان ارزیابی تأثیرات کاهش سهم بیمه اتکایی اجباری بر عملکرد شرکت های بیمه و چشم انداز بازار بیمه های اتکایی در ایران به نگارش در آمده که در پنل تخصصی بیمه های اتکایی و تکافل اتکایی
ارائه می گردد.
لازم به ذکراست، براساس این گزارش، از تعداد 520مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه از داخل و خارج از کشور، 60 مقاله داخلی و خارجی در بخش ارائه، 60 مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه و 80مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد.
شایان ذکر است سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» و با محورهای «هم‌افزایی نوآورانه بیمه و تکافل»، «نقش بیمه و تکافل در شکوفایی پژوهش، فناوری و آموزش»، «نقش صنعت بیمه و تکافل در مهار تورم»، «توسعه بین‌المللی صنعت بیمه و تکافل»، «تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک»، «چالش‌های نظارتی و حاکمیت شرکتی در بیمه و تکافل»، «تکافل خرد و بیمه زندگی»، «شایستگی‌های سرمایه انسانی در ساختار بیمه و تکافل»، «بیمه‌های اتکایی و تکافل اتکایی»، «حکمرانی هوشمند صنعت بیمه و تکافل» و «فناوری‌های نوین و صنعت بیمه و تکافل»، در روزهای 12 و 13 آذر 1402 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟