برگزاری همایش روز بیمه استان گلستان به همت بیمه البرز

موسی رضایی: صنعت بیمه ایران توانست تحریم های ناعادلانه علیه این صنعت را بی اثر کند

همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان به همت شرکت بیمه البرز و با حضور مدیرعامل این شرکت، نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، مدیرکل بیمه سلامت و رئیس پلیس راهوراستان گلستان و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مجتبی حیدری، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در این همایش با قدردانی از عملکرد خوب شبکه فروش صنعت بیمه کشور یکی از راه های افزایش ضریب نفوذ بیمه را تولید محصولات جدید بیمه ای عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بیمه البرز در این راستا خوب عمل کرده و با ابتکار توانسته است محصولات نوین بیمه ای عرضه کند که کار بسیار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: ضریب نفوذ کنونی کشور 1/8 درصد است که با ضریب نفوذ بیمه مورد انتظار در برنامه هفتم توسعه که هفت درصد است فاصله زیادی داریم و باید با گسترش چتر حمایتی بیمه آرامش و اطمینات خاطر را برای هموطنان به ارمغان بیاوریم و در نهایت ضریب نفوذ بیمه را ارتقاء دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و افتتاح سامانه پرداخت خسارت تصادفات رانندگی (کروکی آنلاین) به مناسبت 13 آذر، روز بیمه و با همکاری بیمه مرکزی و نزاجا خبر داد.
مدیرعامل بیمه البرز نیز در همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان، گفت: در 20 سال گذشته خوشبختانه صنعت بیمه کشور توانست تحریم های ناعادلانه علیه ایران را در این صنعت بی اثر کند و تمام 500 میلیارد دلار ریسک بیمه ای کشور را پوشش دهد.
موسی رضایی ابراز امیدواری کرد با اراده دولت مبنی بر توسعه این صنعت، شرکت های بیمه به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار مالی، نقش تاثیرگذار خود را که همانا ایجاد امنیت، آرامش و اطمینان بخشی در جامعه و مدیریت ریسک آحاد مختلف جامعه است، به بهترین نحو ایفا کنند و ضریب نفوذ بیمه کشور که هم اکنون فاصله زیادی با میانگین جهانی دارد را افزایش دهند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز با تاکید بر نیاز جامعه به خدمات بیمه ای تاکید کرد: اگر فردی فاقد بیمه نامه است به دلیل عدم شناخت کافی از محصولات و‌مزایای این حوزه است واین نیازمند معرفی هر چه بهتر صنعت بیمه و تبیین نقش آن در امنیت جامعه است.
وی بر لزوم تولید محصولات نوین بیمه ای با توجه به شرایط منطقه ای استان های مختلف تاکید کرد و گفت: استان گلستان رتبه هفدهم تولید حق بیمه در کشور را دارد که با توجه به ترکیب جمعیتی این استان می تواند پرچمدار بیمه تکافل در کشور شود.
در ادامه این همایش علی استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پیام تصویری از عملکرد خوب صنعت بیمه کشور در ارایه خدمات به هموطنان قدردانی و تاکید کرد: تمام ارکان صنعت بیمه کشور باید با همدلی، هم افزایی و انسجام بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم عزیزمان ارایه دهیم و آرامش و اطمینان خاطر واقعی را در هنگام حوادث برای آنها به ارمغان بیاوریم.
وی ارایه خدمات باکیفیت و جبران به موقع و منصفانه خسارت به مردم را وظیفه اصلی صنعت بیمه کشور عنوان کرد.
سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، رییس پلیس راهور استان گلستان هم در همایش گرامیداشت روز بیمه با اشاره به افزایش تلفات رانندگی بر لزوم پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد و درخواست کرد بودجه پرداخت شده از سوی شرکت های بیمه به منظور کاهش حوادث رانندگی به نهادها و سازمان های ذیربط و مسوول به صورت اعتباراستانی هزینه شود تا استان ها بتوانند با توجه به شرایط منطقه ای و جاده ای، این بودجه را در امور پیشگیری از حوادث رانندگی صرف کنند.
در پایان همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان که به همت شرکت بیمه البرز و با حضور موسی رضایی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت، غلامرضا منتظری، نماینده مجلس شورای اسلامی، مجتبی حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی،  سیدمحمد حسینی، مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان و سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، رییس پلیس راهور این استان برگزار شد، با اهدای لوح از نمایندگان برتر شرکت های بیمه استان گلستان قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  3  =