چشم انداز کارگزاری بیمه جهانی تغییر می کند/خرید 13.4 میلیارد دلاری NFP توسط Aon

همانطور که در چشم اندازهای Insuramore اشاره شده است، انتظار می رود که خرید 13.4 میلیارد دلاری NFP توسط Aon باعث تقویت جایگاه آن در بازارهای اصلی و گسترش استراتژیک نفوذ خود در بازارهای ثانویه شود.

به گزارش ریسک نیوز، NFP که یک بازیگر مهم در بخش ‌های مختلف کارگزاری است، در حال حاضر رتبه ‌بندی قابل ‌توجهی در سراسر جهان، از جمله رتبه هفتم برای فعالیت مزایای کارکنان، کارگزاری خرده‌ فروشی بیمه عمر و سلامت، دوازدهمین کارگزاری بیمه اتکایی، و هجدهم برای کارگزاری خرده فروشی P&C تجاری را در اختیار دارد.

با تجزیه و تحلیل داده‌ های سال 2022، انتظار می ‌رود که این خرید تغییرات کلیدی در موقعیت Aon در بخش کارگزاری بیمه ایجاد کند. سهم بازار جهانی Aon از 7.6 درصد به 8.8 درصد افزایش خواهد یافت و جایگاه دوم خود را در سطح جهانی پس از Marsh McLennan حفظ خواهد کرد.

سهم بازار جهانی Aon در این بخش از 8.9 درصد به 9.7 درصد افزایش می یابد و جایگاه دوم خود را پس از Marsh McLennan حفظ می کند.

با افزایش سهم بازار جهانی Aon از 1 درصد به 1.7 درصد، که آن را از جایگاه 22 به رتبه نهم در یک بخش نسبتاً پراکنده سوق می دهد، افزایش قابل توجهی پیش بینی می شود.

سهم بازار جهانی Aon از 6.4 درصد به 8.5 درصد خواهد رسید و جایگاه سوم خود را تثبیت خواهد کرد و تنها پس از WTW و Marsh McLennan قرار خواهد گرفت.

Aon با افزایش سهم بازار جهانی از 30.8 درصد به 31.8 درصد، جایگاه برتر خود را در سراسر جهان حفظ خواهد کرد.

علاوه بر این، انتظار می ‌رود که قدرت ترکیبی Aon و NFP در کارگزاری عمده ‌فروشی و فعالیت MGA/MGU/ دارنده پوشش (مدیریت کارگزاران عمومی (MGA) و مدیریت پذیره نویسان عمومی (MGU))، رتبه ‌بندی جهانی آن‌ ها را به ترتیب به تقریباً ۱۵ و ۱۰ ارتقا دهد.

به طور کلی، این خرید استراتژیک نه تنها تسلط Aon را در بازارهای اصلی تقویت می کند، بلکه باعث تقویت جای پای آن در بخش هایی می شود که پیش از آن نفوذ کمتری در آن داشت.

معامله ای که بیش از دو برابر ارزش خرید تاریخی مارش مک لنان از جاردین لوید تامپسون در سال 2018 و 2019 است، Aon را بسیار جلوتر از گروهی از رقبا که به سرعت در حال رشد هستند، از جمله Acrisure، Alliant، Gallagher، HUB و Lockton قرار می دهد و عصر جدیدی را در چشم انداز کارگزاری بیمه جهانی ایجاد می کند.

منبع: www.reinsurancene.ws

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟