اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی شایسته قدردانی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی داشته است که شایسته قدردانی است.

به گزارش پایگاه ریسک نیوز میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با بانک رفاه کارگران در حاشیه دومین نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان این مطلب، گفت: از جمله این خدمات می‌توان به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان اشاره کرد که به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. فراهم آوردن امکان خرید اقساطی کالا و خدمات نیز از دیگر حمایت‌های بانک رفاه از این عزیزان است.

وی با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان صاحبان اصلی این بانک هستند، تصریح کرد: تلاش ما این است بانک رفاه کارگران به عنوان بانک تخصصی و با رویکرد حمایتی، ارائه خدمات به این عزیزان را افزایش دهد.

موسوی به اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: این بانک در این حوزه دستاوردهای بسیار ارزشمندی در سال‌های اخیر داشته است و نرم‌افزارها و سامانه‌های الکترونیکی مناسبی در راستای تسهیل‌گری در ارائه خدمات طراحی و به‌کارگیری کرده است. اعتقاد راسخ داریم که باید به شکل‌روزافزونی به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کنیم و خدمات و محصولات پولی و بانکی خود را از این طریق توسعه دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت شستا اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم این هم‌افزایی‌ها و ظرفیت‌های بانکی که در اختیار داریم در نهایت خلاءهای حوزه سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی را پوشش دهد و ارزش افزوده مضاعفی را نصیب ذی‌نفعان (کارگران و بازنشستگان) کند.

موسوی با اشاره به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران، گفت: این مهم، ظرفیت‌های حمایتی این بانک را افزایش خواهد داد و بدون شک باید به سمتی برویم که این ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید و اشتغالزایی به‌کار گرفته شوند و منجر به بهبود شرایط کارگران و بازنشستگان شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: همواره تاکید داشته‌ایم که سازمان تامین اجتماعی در راستای تامین مالی، نیازمند اقدامات اساسی در حوزه سرمایه‌گذاری است و بدون شک انتشار این اوراق ابزار بسیار ارزشمندی برای این سازمان به منظور ایجاد ارزش‌افزوده و پیشبرد برنامه‌های سرمایه‌گذاری است که ضرورت دارد بیش از پیش مورد بهره‌برداری شرکت‌های زیرمجموعه قرار گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =