آنچه مدیران عامل اینشورتک از یک شریک تجاری انتظار دارند

مدیران اظهار داشته اند که بینش مشترک، باز بودن و روابط قوی و داشتن یک چشم انداز مشترک همه ویژگی هایی هستند که مدیران عامل اینشورتک ها (فناوری های بیمه) در شراکت تجاری به دنبال آن هستند.

به گزارش ریسک نیوز، در طول یک پنل در رویداد InsureTech Connect در لاس وگاس سال 2023، رهبران اینشورتک توضیح دادند که هنگام در نظر گرفتن نحوه کار و انتخاب بیمه ‌گران و سایر شرکا به دنبال چه چیزی هستند.

مدیرعامل Policygenius می گوید شرکت‌ های مخابراتی در نحوه نگاهشان به فناوری بیمه دچار «تغییر» شده ‌اند.

به گفته جنیفر فیتزجرالد، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Policygenius، در دهه گذشته، زمانی که صحبت از تمایل شرکت ‌های بیمه برای مشارکت با کسب ‌و کارهای فناوری بیمه می‌ شود، «تغییر واقعی» رخ داده است.

فیتزجرالد گفت: «در روزهای اولیه، ما مجبور بودیم از طریق یک BGA شخص ثالث کار کنیم، ما نمی‌ توانستیم مستقیماً با ارائه دهندگان بیمه زندگی وصل شویم. من به یاد دارم که به سراغ یکی از شرکت های حمل و نقل P&C (دارایی و تلفات) بروکلین رفتم [و آن ها] بالاخره به مدیر فروش منطقه ای ما وقت دادند تا در ویلیامزبورگ، بروکلین، جایی که فضای کار مشترکمان را داشتیم، بیمه نامه بفروشیم. من فکر نمی ‌کنم شما مدلی را که ما می ‌خواهیم اینجا بسازیم را دوست داشته باشید.»

فیتزجرالد گفت که پس از چند سال به سرعت رو به جلو، و Policygenius، که توسط Zinnia در سال 2023 خریداری شد، با اپراتورها برای توسعه محصولات جدید و مدل ‌های پذیره ‌نویسی همکاری کرده است.

فیتزجرالد گفت: «با ترکیب شرکت با Zinnia، ما واقعاً شاهد استقبال هیجان ‌انگیز بازار نسبت به پیشنهاد ارزش نهایی، از مصرف کننده گرفته تا توزیع‌ کننده تا حامل هستیم، بنابراین این یک تحول واقعی بوده است». این احتمالاً یکی از بزرگترین مزیت ‌های کل ترن هوایی صنعت بیمه بوده است، این که شما واقعاً به حداکثر پتانسیل این صنعت دست پیدا کردید و نکات اثبات شده ای را به صنعت چند صد ساله ارائه دادید که برای حرکت سریع و نوآوری چندان شناخته شده نیست.»

مدیر عامل Policygenius سرعت تغییرات شرکت‌ های بیمه در دهه گذشته را «قابل توجه» نامید.

فیتزجرالد گفت: «این چیزی نیست که من 10 سال قبل پیش بینی می کردم، فقط بر اساس استقبال اولیه ای که در صنعت داشتیم بوده است.»

«مشارکت های عمیق» برای اینشورتک Betterfly حیاتی است

برای ادواردو دلا ماگیورا، مدیرعامل و بنیانگذار Betterfly، شراکت ‌های اپراتور از نظر اهمیت در رتبه «اگر نگوییم شماره یک، در اولویت شماره دو» قرار دارند.

دلا ماگیورا گفت: آنچه ما در تلاش برای ایجاد آن هستیم، و چیزی که در Betterfly می ‌سازیم، مقوله جدیدی با متصدی فعلی است. ما در اوایل تصمیم گرفتیم، و این یک شرط بندی بسیار بزرگ بود، زیرا در ابتدا نمی دانستیم که چگونه جواب خواهد داد، برای هر بازاری که باز می کنیم یک شریک انتخاب کنیم و با ارائه یک پیشنهاد با ارزش پیش می رویم … تمایز در محصول، محصول یا خدماتی که 10 برابر بهتر است و لزوماً فی نفسه در قیمت رقابت نمی کند.

دلا ماگیورا گفت: این رویکرد و به دنبال توزیع محصولات به روشی متفاوت به این معنی است که پلتفرم سلامت و تناسب اندام شیلی، Betterfly مجبور شده است «بسیار نزدیک» با شرکای بیمه کار کند.

دلا ماگیورا گفت: «برهم زدن کل زنجیره ارزش … بسیار دشوار است. راه انجام این کار از طریق مشارکت عمیق با مدیران فعلی است.»

چشم انداز مشترک» یک مؤلفه مهم در روابط بیمه / حامل است

داشتن یک چشم انداز مشترک نیز به عنوان یک ویژگی حیاتی برای هر شریک احتمالی تبلیغ می شد.

آنگوس مک ‌دونالد، موسس، مدیر عامل و همکار Cover Genius گفت: «از دیدگاه ما، یک شریک واقعاً خوب کسی است که بتوانید با او دیدگاه مشترکی داشته باشید، و در نتیجه می ‌توانید اهداف مشترکی از آنچه می ‌خواهید به دست آورید داشته باشید.

به گفته مدیرعامل پلتفرم توزیع جهانی که مقر آن در سیدنی است، وقتی شرکت‌ ها فاقد هماهنگی و شفافیت هستند، شراکت ‌های بد صورت می پذیرد.

مک ‌دونالد می ‌گوید: «سپس برای یک طرف فروش ارائه نوعی راه‌ حل نرم ‌افزاری به آن ‌ها می‌ تواند تبدیل به یک تمرین فروش شود.»

نزدیک شدن به یک مشارکت مانند یک ادغام است

گری هابرمن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Unqork، مشارکت های شرکتی را به ادغام تشبیه کرد.

هابرمن گفت: برای شرکت ‌های بزرگ، اضافه کردن یک شریک جدید می ‌تواند «درد آور» باشد، و پلتفرم بدون کد Unqork به نظر می‌ رسد رویکردی «plug and play» داشته باشد.

او گفت: «از نظر ما، این موفقیت هاست که برنامه شما را به جلو می برد، و مشتریان شما خوشحال هستند و شما ایمن هستید. مثل اینکه یک چشم انداز وجود دارد. و اگر هدف شما این است، و قصد دارید مهندسی نرم ‌افزار را سرگرم‌ کننده کنید، نیازی نیست همه جنبه ‌های آن را در اختیار داشته باشید، شما باید شرکای مناسب را برای انجام این کار انتخاب کنید.»

به گفته مدیر عامل Unqork که مقر آن در نیویورک است، در یک بازار دشوارتر جمع ‌آوری سرمایه، مشارکت برای دستیابی به اهداف می ‌تواند حیاتی ‌تر از همیشه باشد.

هابرمن گفت: «من می ‌توانم بگویم در دنیای شرکت‌ ها، باید دقیقاً همان روشی استفاده شود که شما در مورد آن فکر می ‌کنید.»

بینش مشترک، باز بودن و روابط قوی را باید در انتخاب یک شریک در نظر داشت. هرچند باز بودن و روابط قوی ستون های انتخاب یک شریک است اما مهمترین ویژگی داشتن یک چشم انداز مشترک است.

بدون آن تضادهای منافع پیش می آید و نمی توان به اهداف خود دست یافت. در نتیجه پیش از هر چیز باید داشتن یک چشم انداز مشترک را مد نظر داشت.

همچنین باید باز بودن نسبت به عقاید دیگری و گوش دادن به آن ها می تواند به بهبود این چشم انداز کمک کند. داشتن روابط قوی خود برای پیش برد کارها کفایت می کند و می تواند انجام کارها را تسهیل بخشد.

منبع: www.insurancebusinessmag.com

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟