صنعت بیمه به دلیل وضع عوارض تحمیلی در شرایط خوبی قرار ندارد

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در مراسم یادواره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو:

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در مراسم یادواره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو: صنعت بیمه به دلیل وضع عوارض تحمیلی در شرایط خوبی قرار ندارد

به گزارش ریسک نیوز یادواره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با حضور رئیس کل و هیئت عامل بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیرعامل آتش نشانی استان تهران، مدیر عامل و هیئت مدیره بیمه کارآفرین و خانواده های شهدای آتش نشان در تاریخ ۳۰ دی ماه به میزبانی بیمه کارآفرین برگزار شد.

در این رویداد محسن پورکیانی ضمن تقدیر از مقام شامخ شهدای آتش‌نشان این حادثه اظهار کرد: حوادث دردناکی مانند حادثه پلاسکو باید باعث شود تا با درس گرفتن از این اتفاقات در جهت مدیریت ریسک و تلاش برای پیشگیری از حوادث این چنینی اقدام کرد.

در ادامه پورکیانی با اشاره به اینکه صنعت بیمه همواره برای جبران خسارات حوادث در میدان حضور دارد، عنوان نمود: صنعت بیمه علیرغم خدمت رسانی همیشگی و بی‌دریغ خود اما امروز در شرایط خوبی قرار ندارد. صنعت بیمه بدون دریافت بودجه ای از حاکمیت و دولت، همواره پشتیبان و حمایت گر بخش های مختلف دولتی و خصوصی در جامعه بوده است، اما در شرایط فعلی وضع عوارض تحمیلی توسط دستگاههای مختلف به این صنعت، باعث شده تا فشاری مضاعف بر توان مالی بیمه‌ها وارد شود که این امر در تعارض با ایفای وظیفه اصلی این صنعت که همانا جبران خسارت است، قرار دارد.

پورکیانی در ادامه خاطر نشان کرد: تضعیف توان مالی صنعت بیمه منجر به تحمیل بار مضاعف به جامعه خواهد شد که در شرایط اقتصادی کنونی طبعا مردم عزیز را با چالش های قابل توجهی روبرو خواهد نمود.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در خاتمه با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات بیمه‌گران اظهار کرد: درخواست ما از دولت و مجلس محترم این است که در شرایط فعلی به مسائل و مشکلات صنعت بیمه توجه ویژه ای داشته باشند که در صدر آن عوارض مختلف تحمیلی بر این صنعت می باشد.

گفتنی است در بخش پایانی این رویداد، با اهدای لوح از خانواده معظم ۱۶ شهید حادثه پلاسکو تقدیر بعمل آمد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  8