پیامدهای بی توجهی شرکت های بیمه به نوآوری

به گزارش ریسک نیوز، ایمان ارسطو، مدیرعامل پلنت در دوازدهمین نشست از «دوشنبه‌های نوآوری» با موضوع: «نوآوری‌های درون و برون سازمانی؛ حلقه‌های اتصال» و در استیج سخنکده متن گفت: در نوآوری های باز و همزمان با افزایش سرعت تکنولوژی ، سازمان ها از موفقیت بیشتری برخوردار خواهند شد. وی افزود: با افزایش سرعت تکنولوژی و […]

به گزارش ریسک نیوز، ایمان ارسطو، مدیرعامل پلنت در دوازدهمین نشست از «دوشنبه‌های نوآوری» با موضوع: «نوآوری‌های درون و برون سازمانی؛ حلقه‌های اتصال» و در استیج سخنکده متن گفت: در نوآوری های باز و همزمان با افزایش سرعت تکنولوژی ، سازمان ها از موفقیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی افزود: با افزایش سرعت تکنولوژی و بکار نگرفتن نوآوری های روز برخی برندها مانند اناری نوکیا موتورولا از بین رفته اند.

جهت گیری استراتژیک، فرهنگ سازمان و تصویر برند از مهم‌ترین شاخص ها در این بخش است.

مدیرعامل پلنت با برشمردن پیامدهای بی توجهی شرکت های بیمه به نوآوری گفت: در این شرایط علاقه استارتاپ ها به صنعت بیمه و شرکت های بیمه کم می شود، پروژه های اکتشافی در اولویت نخواهند بود، انگیزه پرسنل در پروژه های نوآوری به حداقل می رسد، منابع مالی و غیرمالی به هدر می روند و در نهایت نخبگان از صنعت بیمه و حتی کشور خارج می شوند.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟