نوآوری‌های درون و برون سازمانی؛ حلقه‌های اتصال

به گزارش ریسک نیوز، در دوازدهمین نشست از «دوشنبه‌های نوآوری» و در استیج سخنکده متن، پنل «نوآوری‌های درون و برون سازمانی؛ حلقه‌های اتصال» با حضور:ایمان ارسطو، مدیرعامل پلنت؛نصرالله علی‌پور، مدیرعامل شرکت پاوان؛روح‌الله دادخواه، سرپرست جانشین معاونت توسعه کسب وکار بیمه سامان و بهروز کشاورز مدیر شتابدهنده آمپرچنج برگزار شد. مهدی محمدی مدیرعامل استارتاپ هزاره سوم: […]

به گزارش ریسک نیوز، در دوازدهمین نشست از «دوشنبه‌های نوآوری» و در استیج سخنکده متن، پنل «نوآوری‌های درون و برون سازمانی؛ حلقه‌های اتصال» با حضور:ایمان ارسطو، مدیرعامل پلنت؛نصرالله علی‌پور، مدیرعامل شرکت پاوان؛روح‌الله دادخواه، سرپرست جانشین معاونت توسعه کسب وکار بیمه سامان و بهروز کشاورز مدیر شتابدهنده آمپرچنج برگزار شد.

مهدی محمدی مدیرعامل استارتاپ هزاره سوم: استارتاپ هزاره سوم با پنج استارتاپ جدید دیگر در حوزه فروش، محصولات جدید، نوآوری در مراکز جدید، سیاستگذاری در صنایع جدید و ریل گذاری نوآوری در صنایع جدید فعالیت دارد که البته در حوزه صنعت بیمه نیز راه یافته است.

ایمان ارسطو: در دو سال گذشته متد پلنت مبتنی بر متد شرکت استروجایزر اروپایی است و توانسته ایم در همکاری با شرکت های بیمه ای مختلف و حتی دیگر شرکت های مالی نوآوری های جدیدبا رویدادهای جدید ارایه دهیم.

روح الله دادخواه با اشاره به اکوسیستم بیمه ای سامان گفت: با وجود چالش های متعدد در زمینه نوآوری ها توانسته ایم این دستاوردها را به سایر صنایع بیمه ای نیز ارایه دهیم.

علی پور: تخصص ما بیشتر در حوزه محصولات و استاندارد سازی آنها بوده است و در نهایت با برندسازی یک محصول در مدت ده سال توانستیم به تجربه نوآوری برون سازمانی برسیم.

با تاسیس اندیشکده ریسک و بیمه توانستیم بر روی برند پاوان که نوعی نرم افزار مالی نظارتی بود دست پیدا کنیم.

بهروز کشاورز مهم‌ترین چالش صنعت بیمه سنتی بودن آن است. ما در حال حاضر یک مجموعه واحد و متشکل را برای عرضه خدمات بیمه ای در این صنعت نداریم و باید زیرساختی متشکل در این حوزه داشته باشیم.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟