ائتلاف علی لاریجانی و حسن روحانی واقعیت ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ادعای ائتلاف علی لاریجانی و حسن روحانی، با تکذیب این موضوع گفت: ائتلاف زمانی رخ می‌دهد که آنها در سبد رای‌شان آورده‌ای داشته باشند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی درباره ادعای اخیر روزنامه ایران مبنی بر اینکه لاریجانی و روحانی قرار است با یک ائتلاف برای انتخابات مجلس لیست ارائه دهند، گفت: «ائتلاف زمانی می‌تواند رخ دهد که آنها در سبد رای‌شان آورده‌ای داشته باشند. این دو لیستی که اعلام شده‌اند پلو و خورش نیستند بلکه سالاد هستند، یعنی تامین‌کننده نیازهای اصلی فضا و انتخابات نیستند و نمی‌توانند ورق انتخابات را به سمت پرشور شدن و رقابتی کردن برگردانند.»

او که با اصلاحات نیوز گفتگو کرده، با بیان این موضوع که جریانی که حذف زیادی در آن صورت گرفته، توانایی ایجاد یک ائتلاف ملی در قبال جریان اصولگرا که اغلب آنها تایید صلاحیت شده‌اند را ندارند، گفت: «بحث ائتلاف منتفی است. به ندرت افرادی هستند که داوطلب می‌شوند و ممکن است صدایی هم داشته باشند اما اینکه بخواهند مجلس را چندضلعی کنند، ندارند. مجلس آینده یک مجلس تک‌ضلعی شبیه به مجلس فعلی خواهد بود.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

13  −    =  5