جزئیات ورود تاکسی های برقی به تهران/ تاکسی ها چه رنگی هستند؟

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود ۲۵ هزار تاکسی برقی به پایتخت، گفت: این تاکسی‌ها را شهرداری وارد می‌کند و ۲۵۰۰ تاکسی هم ویژه فرودگاه خواهیم داشت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود تاکسی‌های برقی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نیمی از تاکسی‌های فعلی تهران فرسوده هستند.

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود ۲۵ هزار تاکسی برقی به پایتخت، گفت: این تاکسی ها را شهرداری وارد می‌کند و ۲۵۰۰ تاکسی هم ویژه فرودگاه خواهیم داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه دولت هم بخشی از خودروهای برقی را وارد می‌کند، گفت: تعدادی از این خودورهای برقی برای تهران است.

وی درباره نحوه واگذاری تاکسی‌ها برقی، گفت: در خصوص تاکسی های که دولت وارد می کنند به توافق خودورساز و تاکسیران باز می گردد اما در شهرداری ما شرکتی را تاسیس و تاکسیران در آن سهام دار می‌شود.‌ در حال سازوکار ایجاد این شرکت هستیم و مشکلی هم وجود ندارد.

تامین برق تاکسی‌های برقی توسط وزارت نیرو

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران به تامین برق تاکسی ها اشاره کرد و گفت: وزارت نیرو قرار است برق را تامین کند و در این زمینه جلساتی برگزار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مدل تاکسی‌ها وارداتی چیست، گفت: مدل های مختلف دارد و در حال بررسی هستیم البته باید تمام این خودروها مجوز استاندارد را دریافت کرده و بعد پلاک تاکسی شوند.

مالکی به موضوع رنگ تاکسی‌های برقی اشاره کرد و گفت: هنوز آبی فیروزه‌ای را به ما ابلاغ نکرده‌اند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟