سی و چهارمین کنفرانس فدراسیون بیمه عمومی عرب (GIAF)/ لیست بیمه گران ایرانی شرکت کننده

سی و چهارمین کنفرانس فدراسیون بیمه عمومی عرب (GIAF) با هدف بررسی آخرین روندهای صنعت، ریسک های نوظهور، پیشرفت های تکنولوژیکی، راه حل های نوآورانه و قوانین در مسقط از 18 تا 21 فوریه 2024 برگزار می شود و هجده بیمه گر ایرانی نیز در این رویداد، شرکت می کنند. / نکته قابل توجه اینجاست که برگزار کنندگان این همایش محورهای اساسی را پایداری و شمول مالی و اهمیت استفاده از انقلاب هوش مصنوعی عنوان کرده اند. گفتنی است سخنکده متن پیش ازین در خصوص اهمیت شمولیت مالی رویدادی را برگزار کرد.

به گزارش ریسک نیوز آقای نصیر بن سلیم البوسعیدی، رئیس انجمن بیمه عمان در پیامی اعلام داشته است سی و چهارمین کنفرانس عمومی فدراسیون عمومی بیمه عرب (GAIF) که از 18 تا 21 فوریه 2024 در پایتخت عمان، شهر مسقط برگزار می شود، همزمان با جشن شصتمین سالگرد تاسیس فدراسیون خواهد بود.

وی تصریح کرد: در طول کنفرانس معتبر پیش رو، طیف گسترده ای از موضوعات را بررسی خواهیم کرد، از جمله آخرین روندهای صنعت، ریسک های نوظهور، پیشرفت های تکنولوژیکی، راه حل های نوآورانه و قوانین در حال تحول برای رسیدگی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و بازارهایمان. ما همچنین با همتایان خود از سراسر جهان عرب و فراتر از آن شبکه ای ایجاد خواهیم کرد و شراکت ها و همکاری های جدیدی را ایجاد خواهیم کرد که صنعت ما را به جلو می برد.

بر اساس این گزارش برگزار کنندگان این رویداد اعلام کرده اند، سی و چهارمین کنفرانس همزمان با شصتمین سالگرد GAIF و در میان تحولات اساسی در چندین جبهه است. از نظر اقتصادی، کشورها برای مقابله با فشارهای تورمی که منجر به افزایش نرخ بهره و تأثیر منفی بر حق بیمه عمر و افزایش هزینه ‌های غرامت می ‌شود، مبارزه می ‌کنند و در عین حال چالش ‌های جدیدی را برای صنعت بیمه ایجاد می ‌کنند. با این وجود، با هر چالشی فرصت ‌های امیدوار کننده ‌ای به ‌ویژه در منطقه عربی ما پیش می ‌آید.

این فدراسیون اعلام کرده است، بیمه در منطقه عربی  در حال گذر از مرحله محوری است که می تواند آن را به سطوح ناشناخته ای برساند. البته اگر موفق به استفاده از فرصت های ارائه شده توسط شمول مالی و پیشرفت های فناوری شویم. از نظر اجتماعی، اکثر کشورهای ما به سمت ادغام شهروندان خود در سیستم های مختلف شمول مالی و محافظت از آن ها در برابر ریسک ها و بلایا حرکت می کنند. از نظر فناوری، با وجود منابع کافی، کشورهای ما همچنان ملزم به پذیرش و تطبیق با انقلاب فناوری دیجیتال هستند.

با توجه به این چالش ها، موضوع این کنفرانس پایداری و شمول مالی و اهمیت استفاده از انقلاب هوش مصنوعی را در بر گیرد.

به گزارش ریسک نیوز هجده بیمه گر ایرانی در این کنفرانس شرکت می کنند که عبارتند از

احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان،  محمد رضا کشاورز مدیر عامل بیمه اتکائی ایرانیان، موسی رضائی مدیر عامل بیمه البرز، رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، محمد مهدی بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد، علیرضا پور حسن از شرکت بیمه اتکائی اوای پارس، امیر سلطانی بیمه البرز، ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه ما، احسان همتی بیمه ملت، فریال فراکش بیمه تهران ری،حمید علیجانی مدیر اتکائی بیمه دانا، مانی سلطانی بیمه سامان، منصور حسینی بیمه دانا، محسن قره خانلو بیمه اتکائی تهران ری، محسن خوارزمی بیمه ما، مرتضی سیستانی بیمه سامان،نوشین ختائی بیمه اتکائی ایرانیان و سارا حقیقی وند بیمه سامان.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

31  −    =  23