شبکه فروش تخصصی؛ حلقه مفقوده زنجیره آموزش بیمه زندگی

به گزارش ریسک نیوز، در اولين پنل از دومین روز «رویداد بیمه و 1403 پیش‌بینی‌ها، نیازها و راهبردها » مدیران و فعالان حوزه بیمه های زندگی به موضوع رشته زندگی پرداختند. شرایط اقتصادی سبب شده اقبال به بیمه های زندگی کاهش یابد.فرهنگ سازی بیمه های عمر نیاز به حمایت نهادهای بالادستی دارد. 76 همت جمع […]

به گزارش ریسک نیوز، در اولين پنل از دومین روز «رویداد بیمه و 1403 پیش‌بینی‌ها، نیازها و راهبردها » مدیران و فعالان حوزه بیمه های زندگی به موضوع رشته زندگی پرداختند.

شرایط اقتصادی سبب شده اقبال به بیمه های زندگی کاهش یابد.فرهنگ سازی بیمه های عمر نیاز به حمایت نهادهای بالادستی دارد.

76 همت جمع ذخایر شرکت های بیمه و بیمه مرکزی است.شرایط اقتصادی اولویت خرید بیمه های زندگی را از سبد خانوار خارج کرده است.هزینه های سربار در بیمه نامه ها باید کاهش یابد.

در یونیورسال لایف کارمزد نزولی وجود دارد در روندی که حق بیمه افرایشی است کارمزد نزولی است.

طبیعی است که فروشنده به این نتیجه می رسد که کارمزد کفاف اقتصادی ندارد.

چقدر در طراحی محصولات به شبکه فروش اهمیت دادیم. حلقه مفقوده این زنجیره اموزش تخصصی شبکه فروش است. چقدر در دوره های اعطا کد نمایندگی به شبکه فروش وزن می دهیم.

نسخه صوتی

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟