ضرورت ایجاد پلتفرم تحلیلی برای داده کاوی آمار بیمه های زندگی

به گزارش ریسک نیوز، علیرضا هادی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران در رویداد «بیمه و 1403 پیش‌بینی‌ها، نیازها و راهبردها»به تشریح چالش های فعلی بیمه زندگی، راه های ایجاد فرصت در سال 1403 پرداخت. وی می گوید: با وجود محصولات متعدد در حوزه بیمه های زندگی، مهم‌ترین چالش در فروش این بیمه نامه ها بازاریابی […]

به گزارش ریسک نیوز، علیرضا هادی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران در رویداد «بیمه و 1403 پیش‌بینی‌ها، نیازها و راهبردها»به تشریح چالش های فعلی بیمه زندگی، راه های ایجاد فرصت در سال 1403 پرداخت.

وی می گوید: با وجود محصولات متعدد در حوزه بیمه های زندگی، مهم‌ترین چالش در فروش این بیمه نامه ها بازاریابی است.

کمبود یا نبود اطلاعات، عدم شناسایی از نیاز بازار و نبود کارگزاران و مشاوران برای جلب ‌و جذب مشتری و ایجاد نشدن شبکه فروش در حوزه بیمه های زندگی دلیل اصلی در فروش نرفتن این بیمه نامه ها است.

افزایش کارمزد در بیمه ها، بخصوص بیمه های پس انداز موجب ضرر و زیان مشتری و کاهش مشتری می شود اما اگر بازاریابی به مفهوم دقیق آن اجرا شود و متناسب با بازار اقدام گردد میزان فروش افزایش جدی خواهد داشت بنابراین باید تحولی جدی در بازاریابی داشته باشیم.

ایجاد پلتفرم تحلیلی برای داده کاوی آمار بیمه های زندگی ضروری است.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟