خرید بیت کوین کش از صرافی ایرانیکارت

بیت کوین کش (BCH) یک ارز دیجیتال است که در نتیجه هارد فورک از شبکه اصلی بیت کوین به وجود آمده است. این فورک در آگوست 2017 اتفاق افتاد و مقیاس پذیری و سرعت پردازش تراکنش شبکه بیت کوین را بالاتر برد.

بیت کوین کش برای افرادی که علاقمند به خرید یک ارز دیجیتال کم ریسک هستند گزینه مناسبی است و در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت امکان خرید و فروش آن وجود دارد. در ادامه مروری بر مراحل خرید بیت کوین کش از صرافی ایرانیکارت خواهیم داشت.

مراحل خرید بیت کوین کش از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

پیش از خرید بیت کوین کش باید دو مرحله ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. در ادامه قدم به قدم همراه با تصویر این مراحل به شما نشان داده شده است.

ثبت نام

برای خرید بیت کوین کش ابتدا باید در صرافی ایرانیکارت ثبت نام کنید. برای این کار باید به صفحه اصلی این صرافی مراجعه و گزینه “ورود/ثبت نام” در گوشه بالا سمت چپ را انتخاب کنید.

بعد از این مرحله، به صفحه ورود منتقل می شوید. اگر ثبت نام نکرده‌اید باید روی گزینه “ساخت حساب کاربری” بزنید.

حالا باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره، یک عدد 6 رقمی به شماره شما ارسال می‌شود که آن را باید داخل کادر بنویسید و روی “ثبت نام در ایرانیکارت” کلیک کنید.

در این مرحله باید اطلاعات دیگر خود را برای خرید بیت کوین کش از صرافی رمز ارز ایرانیکارت وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، ایمیل و رمز عبور است.

احراز هویت

بعد از تکمیل مرحله ثبت نام به صفحه پنل اصلی ایرانیکارت خواهید رفت. این پنل در داشبوردی از تمام خدمات ایرانیکارت است.

اولین گام در این مرحله، رفتن به صفحه احراز هویت است. احراز هویت اجباری است و باید پیش از خرید هر ارز دیجیتال آن را انجام داد. فرآیند احراز هویت شامل ارسال مدارک مالی و هویتی برای ایرانیکارت است. این فرآیند کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد.

برای این کار در گوشه سمت چپ، روی سطح کاربری خود کلیک کنید تا منویی برای شما باز شود. حالا باید روی احراز هویت بزنید.

خرید بیت کوین کش

وقتی فرآیند احراز هویت تکمیل شد، حالا برای خرید بیت کوین کش از صرافی رمز ارز ایرانیکارت باید وارد صفحه خرید شوید. در سمت راست پنل اصلی، گزینه “رمزارز (بیت کوین، تتر و …) را انتخاب و بعد روی گزینه “خرید و فروش” کلیک کنید.

اکنون شما به پنل ارز دیجیتال صرافی ایرانیکارت وارد شدید. در این جا لیستی از 1000 ارز دیجیتال که توسط ایرانیکارت قابلیت خرید دارند، مشاهده می کنید. اولین کار این است که نام “BCH” یا بیت کوین کش را به انگلیسی جستجو کنید.

بعد از این مرحله به صفحه خرید بیت کوین کش از صرافی رمز ارز ایرانیکارت منتقل خواهید شد. در این صفحه باید مبلغ مورد نظر برای خرید این ارز را مشخص کنید. این رقم باید بین حداقل و حداکثر خرید باشد. کمترین مقدار قابل سفارش 0.013 بیت کوین کش معادل ۳٬۶۳۰٬۰۰۰ ریال و بیشترین مقدار قابل سفارش 10 بیت کوین کش معادل ۲٬۷۸۵٬۹۳۰٬۰۰۰ ریال است. ماشین حساب ایرانیکارت به صورت خودکار چک می‌کند که مبلغ شما بین این دو رقم باشد.

کار بعدی که باید انجام دهید این است که روی گزینه انتخاب شبکه بزنید و آن را روی بیت کوین کش قرار دهید. این مرحله در واقع شبکه بیت کوین کش دریافتی شما را نشان می‌دهد. پس از اینکه این گزینه را هم انتخاب کردید روی “مرحله بعدی” کلیک کنید.

حالا برای خرید بیت کوین کش از صرافی رمز ارز ایرانیکارت باید یک آدرس کیف پول وارد کنید و یک نام فرضی را هم برای آن مشخص کنید. این نام باید حداقل 3 حرف داشته باشد. آدرس شبکه هم حتما باید شبکه بیت کوین کش انتخاب شود. اگر آدرسی بلاکچین دیگر را ثبت کنید سرمایه شما از دست خواهد رفت.

زمانی که آدرس را ثبت کردید روی “ذخیره کیف پول” کلیک کنید. این آدرس برای همیشه در اکانت شما ذخیره خواهد شد. حالا آدرس را انتخاب و بعد روی “مرحله بعدی” کلیک کنید.

اکنون ایرانیکارت صورت حساب خرید را به شما نشان می‌دهد. یک بار دیگر مبلغ موردنظر و همچنین آدرس را چک و سپس آن را تایید کنید.

پیش از پرداخت مطمئن شوید که vpn شما روشن نیست. بعد از خاموش کردن vpn حتما این نکته را هم مدنظر داشته باشید که پرداخت در شبکه بانکی در ایران، در حال حاضر حداکثر 25 میلیون تومان در روز است. پس اگر مبلغ شما از این مقدار بیشتر است، باید آن را در چند روز پرداخت کنید.

بعد از تایید این بخش، به صورت خودکار به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد و باید مبلغ تعیین شده را به ریال پرداخت کنید. بعد از این که پرداخت شما تکمیل شد، دوباره به پنل هدایت می شوید. ایرانیکارت به صورت خودکار بیت کوین کش مربوطه را به آدرس کیف پول شما ارسال خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

ما در این مطلب مروری بر خرید بیت کوین کش از صرافی ایرانیکارت داشتیم. اگر قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید، ایرانیکارت به صورت شبانه روزی امکان خرید را فراهم کرده است.

علاوه‌بر این شما می‌توانید با کارمزد کمتر از 1 درصد خرید خود را انجام دهید. خرید بیت کوین کش از صرافی رمز ارز ایرانیکارت به صورت فوری پردازش می‌شود و در کمتر از چند دقیقه بیت کوین کش به آدرس شما منتقل خواهد شد. اگر در فرآیند خرید هر گونه مشکلی داشتید، ایرانیکارت با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود.

سوالات متداول

۱. آیا امکان خرید بیت کوین کش در همه ساعات شبانه روز در ایرانیکارت وجود دارد؟

بله، خدمات این صرافی 24 ساعته است.

۲. آیا خرید بیت کوین کش کارمزد دارد؟

بله، خرید بیت کوین کش کارمزدی کمتر از 1 درصد معادله دارد.

۳. برای خرید بیت کوین کش چه کاری باید انجام دهیم؟

ثبت نام و احراز هویت اولین قدم‌ها هستند. بعد از طریق پلتفرم صرافی به صفحه خرید بروید، آدرس را مشخص کنید و پرداخت را انجام دهید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =