بیمه سامان دوره متخصصین علم داده را با همکاری دانشگاه تهران برگزار می کند

شرکت بیمه سامان با هدف توسعه سرمایه های انسانی خود در اکوسیستم مدرن دیجیتال، همگام با تغییرات روز دنیا، دوره متخصصین علم داده را با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، دوره متخصصین علم داده در راستای راهبردهای کلان شرکت بیمه سامان در مسیر دیجیتالی شدن و با هدایت و راهبری هیات مدیره این شرکت در واحد آموزش بیمه سامان طراحی و فرایند دوره از اسفند ماه ۱۴۰۲ جاری سازی شده است.

همکاران دانش پژوه سامان پس از قبولی در آزمون های ورودی می توانند از این فرصت آموزشی بهره‌مند شده و بعد از طی موفقیت آمیز فرایند آموزش و انجام پروژه های تخصصی در حوزه علم داده در بیمه از دوره فارغ التحصیل شوند.

این دوره که با همکاری دانشگاه تهران برگزار می شود آغازی بر طراحی و اجرای دوره های تخصصی در حوزه های Artificial intelligence , Maching Learning و بوت کمپ‌های تخصصی Generative AI است.

تعامل و همکاری با دانشگاه های مطرح کشور مسیری سازنده در جهت ارتقای دانش فعالان صنعت بیمه همگام با علوم روز دنیا می باشد.

همچنین همسویی دانش و تجربه تاثیر به سزایی در توسعه پایدار و تداوم کسب و کارهای کنونی دارد.
حضور و همراهی اساتید برجسته دانشگاه تهران درکنار همکاران مشتاق و مستعد سامان نوید بخش حرکتی تازه از ارزش آفرینی در شرکت بیمه سامان و صنعت بیمه کشور خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  1