توسعه تعاملات بیمه معلم و هلال احمر

مدیرعامل بیمه معلم در آستانه فرارسیدن سال نو با رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی مدیرعامل این شرکت در دیدار با پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در خصوص نحوه خدمات‌رسانی بیمه‌ای، روابط حرفه‌ای و ارتقای تعاملات دوطرف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

امینی ضمن اشاره به میزان خدماتی که توسط بیمه معلم در مدت همکاری به جمعیت هلال‌احمر کشور ارائه شده است، خدمات‌دهی به بیمه‌گذاران بزرگ همچون پرسنل گرانقدر هلال‌احمر را از افتخارات این شرکت برشمرد و بر افزایش کیفیت خدمات تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه معلم در پایان، از آمادگی کامل این شرکت برای حضور فعال در کنار نیروهای امدادی هلال احمر در تعطیلات نوروزی خبر داد.

براساس این گزارش، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز با اعلام آمادگی همکاری فی‌مابین در طرح نوروزی این جمعیت استقبال کرد و آن را اقدام سازنده‌ای در توسعه تعاملات آتی دانست.

گفتنی است شرکت بیمه معلم با استفاده از توانمندی‌­های سرمایه انسانی، امکانات و زیر ساخت­‌های ایجاد شده، تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به بیمه­‌گذاران و بیمه­‌شدگان در سراسر کشور به کار گرفته تا رضایتمندی بالایی را کسب نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +    =  9