دیجیتالی شدن؛ یک الزام برای شرکت های بیمه اتکایی

به گزارش ریسک نیوز، مینا صدیق نوحی، مدیرعامل بیمه اتکایی سامان در حاشیه اولین رویداد عیدانه بیمه ای گفت: شرکت های بیمه برای صدور بیمه نامه ها نیاز به مدیریت ریسک کوچک و بزرگ دارند و باید گزارش های آن را برای بیمه گرهای اتکایی ارسال کنند. وی تاکید کرد: شرکت های اتکایی باید ارتباطات […]

به گزارش ریسک نیوز، مینا صدیق نوحی، مدیرعامل بیمه اتکایی سامان در حاشیه اولین رویداد عیدانه بیمه ای گفت: شرکت های بیمه برای صدور بیمه نامه ها نیاز به مدیریت ریسک کوچک و بزرگ دارند و باید گزارش های آن را برای بیمه گرهای اتکایی ارسال کنند.

وی تاکید کرد: شرکت های اتکایی باید ارتباطات با دیگر شرکت های بیمه را به سمت دیجیتالی شدن پیش ببرند.

صدیق نوحی در ادامه و در تشریح برنامه های شرکت بیمه اتکایی سامان گفت: در اتکایی سامان افزایش سرمایه 500 میلیارد تومانی را تا پایان اردیبهشت ماه در دستور داریم.

همچنین بحث پرتفوی، ارتقای نرم افزارهای شرکت و برگزاری سمینارها در حوزه اتکایی جزو برنامه های ما خواهد بود.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟