بانک‌ها امروز ۶ مرداد تا چه ساعتی باز هستند؟

امروز شنبه ششم مردادماه ۱۴۰۳، بانک‌ها تا ساعت ۱۱ فعال هستند. روز یکشنبه نیز همین طور است.

به گزارش ریسک نیوز ،دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: فعالیت مراکز دولتی در سراسر کشور در روز شنبه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

درپی افزایش کم‌سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در تاریخ شنبه ۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

با توجه به تصمیم‌گیری های استانی و اعلام ساعات کار روز شنبه از طرف برخی استانداری‌ها، ساعت کاری قطعی و لازم الرعایه برای همه دستگاهها در سراسر کشور صرفاً ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

تغییر ساعات کاری واحدهای قضایی و اداری قوه قضائیه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: تمامی واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه های ستادی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در سراسر کشور در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰ صبح فعال است.

بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند

شورای هماهنگیِ بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق و متعاقب هماهنگی به‌عمل‌آمده با ‎بانک مرکزی، در روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

بورس تعطیل نیست

اطلاعیه سازمان بورس: با توجه به اعلام رسمی کاهش ساعات کاری ادارات دولتی؛ سازمان بورس اعلام کرد؛ بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، طبق روال عادی باز خواهند بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟