ارزیابی خسارت مهم ترین زنجیره خلق ارزش برای مشتری

رئیس هیات مدیره شرکت ایرانیان پوشش ارزیابی خسارت را یکی از مهمترین زنجیره خلق ارزش مشتری معرفی می کند وی در عین حال به چالش های ارزیابی خسارت در صنعت بیمه اشاره می کند.

به گزارش ریسک نیوز، سیدمحمد کریمی، رئیس هیات مدیره شرکت ایرانیان پوشش و دبیر کل پیشین سندیکا در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در گفتگو با سخنکده متن از تجارب خود در سندیکا می گوید.

وی در عین حال با اشاره به زنجیره خلق ارزش برای مشتری، از مرحله صدور تا مدیریت ریسک و ارزیابی خسارت می گوید و ارزیابی خسارت را یکی از مهمترین زنجیره معرفی می کند.

کریمی همچنین به چالش های ارزیابی خسارت در صنعت بیمه اشاره می کند.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟