هتل های خیابان پاسداران تهران را بشناسید

آشنایی با بهترین هتل در خیابان پاسداران تهران

خیابان پاسداران از طولانی‌ترین خیابان‌های شمال تهران به شمار می‌رود که در منطقه 3 واقع شده است. در این خیابان می‌توانید سفارت کشورهای خارجی و چندین بیمارستان و بوستان زیبا را مشاهده کنید؛ به همین دلیل هتل های موجود در خیابان پاسداران اغلب میزبان مسافران عازم سفر کاری، درمانی و حتی تفریحی هستند؛ اما بهترین هتل در خیابان پاسداران تهران کدام است؟ حداقل هزینه رزرو اتاق در بهترین هتل خیابان پاسداران تهران چقدر است؟

خیابان پاسداران از طولانی‌ترین خیابان‌های شمال تهران به شمار می‌رود که در منطقه 3 واقع شده است. در این خیابان می‌توانید سفارت کشورهای خارجی و چندین بیمارستان و بوستان زیبا را مشاهده کنید؛ به همین دلیل هتل های موجود در خیابان پاسداران اغلب میزبان مسافران عازم سفر کاری، درمانی و حتی تفریحی هستند؛ اما بهترین هتل در خیابان پاسداران تهران کدام است؟ حداقل هزینه رزرو اتاق در بهترین هتل خیابان پاسداران تهران چقدر است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که در نزدیکی خیابان پاسداران چندین هتل آپارتمان و هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره وجود دارد. از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل های نزدیک خیابان پاسداران تهران می‌توان به فاصله کم آن‌ها تا مراکز حمل و نقل عمومی اشاره داشت. در ادامه به بررسی بهترین هتل خیابان پاسداران تهران برای رزرو اتاق و اقامت می‌پردازیم تا در سفر به تهران راحت باشید.

 

آشنایی با خیابان پاسداران تهران

منطقه پاسداران در شمال تهران واقع شده و در گذشته با نام‌های سلطنت آباد و مارکس شهرت داشت. خیابان پاسداران راه اتصال مناطق شمالی و مرکزی شهر تهران است. این خیابان به نوعی شاه‌راه تجاری شمال تهران بوده که طول آن حدود 8 تا 9 کیلومتر است. خیابان پاسداران از پرترددترین خیابان‌های این شهر به حساب می‌آید و انتخاب هتل در خیابان پاسداران تهران یک کار هوشمندانه است. دسترسی این منطقه به خطوط حمل‌ونقل مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و بی آر تی راحت و آسان است. به همین دلیل هتل های نزدیک خیابان پاسداران تهران از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌ها برای اقامت به حساب می‌آیند.

 

معرفی هتل های خیابان پاسداران تهران

در نزدیکی خیابان پاسداران تهران، هتل‌های مختلفی وجود دارند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه به معرفی بهترین و محبوب‌ترین هتل های نزدیک خیابان پاسداران تهران می‌پردازیم.

هتل های لوکس نزدیک خیابان پاسداران تهران

هتل‌های لوکس و 5 ستاره در واقع هتل‌هایی هستند که در کنار ارائه خدمات گوناگون و باکیفیت، دکوراسیون و ظاهری مجلل دارند. اغلب این هتل‌ها دارای رستوران‌های اختصاصی با منوهای ایرانی و بین‌المللی هستند. شما با رزرو اتاق در هتل‌های لوکس می‌توانید اقامت راحت و باکیفیتی را تجربه کنید. هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره در دسته هتل‌های لوکس قرار می‌گیرند. از محبوب‌ترین هتل‌های لوکس نزدیک خیابان پاسداران می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل برج سفید
  • هتل پارسیان استقلال
  • هتل پرشین پلازا
  • هتل ویستریا

هتل پرشین پلازا؛ از هتل های نزدیک خیابان پاسداران تهران

هتل ویستریا یک هتل در خیابان پاسداران تهران است که خدمات و امکانات مختلفی به گردشگران ارائه می‌دهد. بدون شک با رزرو اتاق در هتل‌های 5 ستاره نزدیک خیابان پاسداران تهران می‌توانید اقامت راحت و لذتبخشی را تجربه کنید.

هتل های میان رده خیابان پاسداران تهران

اغلب هتل‌های 3 ستاره نزدیک خیابان پاسداران جزء هتل‌های میان‌رده به حساب می‌آیند. این هتل‌ها در مقایسه با هتل‌های 2 ستاره خدمات باکیفیت‌تر و بهتری ارائه می‌دهند و هزینه رزرو و اقامت در آن‌ها بسیار مناسب است. از بهترین هتل‌های میان‌رده نزدیک خیابان پاسداران می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل ارم
  • هتل ولیعصر
  • هتل آپارتمان کوروش

هتل ولیعصر؛ یکی از هتل های تهران در خیابان پاسداران

هتل های ارزان خیابان پاسداران تهران

افرادی که با بودجه محدودی قصد سفر و اقامت در تهران را دارند، می‌توانند هتل‌های ارزان خیابان پاسداران تهران را در نظر بگیرند. از بهترین هتل‌های ارزان قیمت خیابان پاسداران می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل آپارتمان ستیا
  • هتل آپارتمان کوروش

این دو هتل آپارتمان با فضایی تمیز و آرامش‌بخش میزبان شما عزیزان خواهند بود. با اقامت در هتل آپارتمان ستیا و کوروش به محدوده شمال شرق تهران نزدیک‌تر خواهید بود. هزینه اقامت و رزرو اتاق در این هتل‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

هتل های اقتصادی خیابان پاسداران تهران

بعضی از هتل‌ها بر خلاف مبلغ مناسبی که از گردشگران دریافت می‌کنند، خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند. این هتل‌ها اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند. هتل‌های اقتصادی محدوده خیابان پاسداران به شرح زیر است:

  • هتل پرشین پلازا
  • هتل آپارتمان کوروش
  • هتل پارک وی

از امکانات و خدمات موجود در این هتل‌ها می‌توان به تلویزیون، اینترنت، مبلمان، میز تحریر، رستوران و کافی‌شاپ و خدمات روم سرویس و خدمات ویژه معلولین اشاره داشت. دقت داشته باشید که هزینه اقامت در هتل‌های ذکر شده امکان دارد در طی زمان تغییر کند.

 

امکانات هتل های خیابان پاسداران تهران

امکانات هتل‌های خیابان پاسداران تهران با توجه به تعداد ستاره هتل‌ها متفاوت است. بهترین هتل در خیابان پاسداران تهران از امکانات رفاهی و تفریحی کاملی برخوردار بوده و مجهز به باشگاه ورزشی، استخر، سالن اسپا، رستوران، کافی شاپ، گیم نت، اتاق بازی کودکان، سالن‌های کنفرانس و پارکینگ اختصاصی است. برخی از هتل های نزدیک خیابان پاسداران تهران در کنار امکانات و خدمات ذکر شده، دارای خدمات تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خشک‌شویی، روم سرویس 24 ساعته، فروشگاه‌ها و غرفه‌های مجهزی هستند.

 

قیمت هتل های خیابان پاسداران تهران

از دلایل اساسی و مهم تفاوت قیمت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های خیابان پاسداران می‌توان به تنوع و کیفیت امکانات، تعداد ستاره‌های هتل، زمان رزرو، نزدیکی به اماکن مختلف، نوع اتاق‌ها، میزان دسترسی هتل به مراکز گردشگری و تفریحی اشاره داشت؛ به همین دلیل هزینه رزرو هتل تهران در این زمان‌ها نسبت به پاییز و زمستان گران‌تر است. ارزان‌ترین فصل برای اقامت در این هتل‌ها، فصل زمستان است.

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

 

جمع بندی

خیابان پاسداران یکی از خیابان‌های مهم و طولانی شمال تهران است که به دلیل وجود سفارتخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری، هتل‌های متنوعی را در خود جای داده است؛ ازاین‌رو در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل‌های نزدیک خیابان پاسداران در دسته‌های مختلف پرداخته شد. این هتل‌ها از نظر امکانات و قیمت بسیار متفاوت هستند و شامل هتل‌های لوکس 5 ستاره تا هتل‌آپارتمان‌های اقتصادی می‌شوند. هزینه اقامت در این هتل‌ها به عوامل مختلفی مانند تعداد ستاره‌ها، فصل سفر و امکانات هتل بستگی دارد و از شبی کمتر از یک میلیون تومان شروع می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟