تکنیک های جدید بازاریابی نیاز گسترش ضریب نفوذ بیمه

مهران رضوانی مدیر عامل بیمه تجارت نو در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی و در غرفه بیمه داری نوین بر استفاده از تکنیک های جدید بازاریابی تاکید کرد.

به گزارش ریسک نیوز، مهران رضوانی مدیر عامل بیمه تجارت نو در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی و در غرفه بیمه داری نوین گفت: برای گسترش ضریب نفوذ بیمه نیاز به تکنیک های جدید بازاریابی و فروش داریم.

امروز شاهد یک رویکرد مبتنی بر نرخ شکنی در حوزه بازاریابی هستیم.

نسخه صوتی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟