فاطمه عباسی، مدیر مارکتینگ ازکی سلر: تلاش کردیم گارد شبکه فروش نسبت به پلتفورم های انلاین را کاهش دهیم و در کنار شبکه فروش باشیم نه مقابل آنها.
به گزارش ریسک نیوز، فاطمه عباسی، مدیر مارکتینگ ازکی سلر، در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی در غرفه ریسک نیوز به روند ایجاد ازکی سلر و ضرورت های راه اندازی آن اشاره کرد.
عباسی گفت: در ازکی سلر تلاش کردیم خلا های مرز شبکه فروش را شناسایی و آنها را بهبود دهیم از جمله واریز آنی کارمزد شبکه فروش خلا اموزش در شبکه فروش احساس میشود و اگر شبکه فروش توانمند شود میتواند صنعت بیمه را توسعه دهد.
دیدگاه شما چیست؟