نگاه اختصاصی جشنواره «فن» به شبکه فروش

حمیدرضا بحیرایی مدیر کل امور نمایندگی‌های بیمه ایران در ارزیابی جشنواره «فن» می‌گوید: با توجه به این که بیش از 90 درصد جذب مشتریان از طریق شبکه نمایندگان فروش انجام می‌شود؛ از همین رو هر رویدادی که در راستای تقویت نیروهای تیم فروش برگزار شود و نمایندگان فروش را تحت تمرکز قرار دهد؛ در رشد صنعت بیمه نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، در آستانه برگزاری اولین همایش سالانه اکوبیمه، جشنواره تخصصی «فن» (فروشندگان نوآور) با هدف شناسایی و معرفی فروشندگان برتر صنعت بیمه برای نخستین بار دست به ایجاد رقابتی میان نمایندگان فروش زده که مخاطبان خود را از سراسر ایران برای دو روز 27 و 28 مهرماه پای سالن همایشات برج میلاد می‌کشاند.
حمیدرضا بحیرایی مدیر کل امور نمایندگی‌های بیمه ایران در ارزیابی جشنواره «فن» به خبرنگار ریسک نیوز می‌گوید: علاوه بر این که توجه به شبکه نمایندگان فروش در ارتقاء و افزایش انگیزه این قشر، اثر دارد؛ به رشد صنعت بیمه نیز کمک خواهد کرد.

به گفته وی علیرغم برگزاری رویدادهای متعدد از سوی شرکت‌های دولتی و خصوصی ، همواره جای خالی رویدادی که در بر گیرنده تمام ذی‌نفعان صنعت بیمه باشد یا دست کم، نگاهی به حوزه مغفول فروش داشته باشد؛ حس می‌شد. از همین رو برگزاری رویداد «فن» ایده‌ای منحصربه‌فرد و بکر در جهت رشد و تعالی و نگاه تخصصی نسبت به تیم فروشندگان تلقی می‌شود.
وی می‌گوید: با توجه به این که بیش از 90 درصد جذب مشتریان از طریق شبکه نمایندگان فروش انجام می‌شود؛ از همین رو هر رویدادی که در راستای تقویت نیروهای تیم فروش برگزار و نمایندگان فروش را تحت تمرکز قرار دهد؛ در رشد صنعت بیمه نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک جهت شرکت در جشنواره تا ۲۰ مهر سال جاری تعیین شده؛ از همین رو علاقه‌مندان باید تا پایان این تاریخ نسبت به نامنویسی و تکمیل فرآیند ارسال مستندات اقدام کنند.

دیدگاه شما چیست؟