مذاکرات بغداد در بازار ارز تأثیر گذار نبوده است

آنچه که مسجل است حمایت دولت از تولید کنندگان و فعالیت‌های مولد اقتصادی بوده که از سال گذشته با ارائه ارز مورد نیاز به این گونه فعالیت‌ها از هر گونه التهاب در بازار ارز جلوگیری کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایلنا وزیر اقتصاد و امور دارایی با اعلام اینکه نتایج مذاکرات بغداد در بازار ارز تأثیر گذار نبوده است، گفت: ثبات در بازار ارز داخلی از سال گذشته تا کنون مسجل شده است.

سید شمس الدین حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که بازار ارز در پی پایان گرفتن مذاکرات بغداد با التهاب قیمتی مواجه شده است، بیان کرد: من این گونه تصور نمی‌کنم، چرا که بازار ارز از سال گذشته با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دولت روند با ثباتی داشته و تا کنون نیز این روند ادامه دارد.

وی تأکید کرد: آنچه مسجل است، حمایت دولت از تولید کنندگان و فعالیت‌های مولد اقتصادی بوده که از سال گذشته با ارائه ارز مورد نیاز به این گونه فعالیت‌ها از هر گونه التهاب در بازار ارز جلوگیری کرده است.

وزیر اقتصاد در خصوص آینده بازار ارز و سکه اظهار داشت: بازار ارز و سکه در حال حاضر با مدیریت شناور کنترل شده و همین روند نیز ادامه خواهد داشت.

تعدیل نرخ ارز و ثبات در این حوزه از اهداف دولت است که به گفته حسینی؛ دولت در این راستا با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بازار ارز و شناور کردن نرخ ارز از چند گانگی نرخ آن و تکرار وقایع سال گذشته جلو گیری کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

75  +    =  82